Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
vraag over HD ontvangs NEd1 en Ned2
|
|
spookyeen |
Geplaatst op 28-08-2010 21:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 28-08-2010 |
Hallo wij hebben zo,n cryptcard voor de ontvangst van HD tv. Het ging een tijdje goed, maar nu ontvangen wij NED1 en Ned2 niet meer op de kanalen die wij hadden ingesteld maar op kanaalnr 75 en 76. Dus die andere instellingen waren gewoon weggevallen. Hij geeft wel eerst de gegevens, maar geeft dan aan dat wij niet hiervoor zijn aangemeld?? Wij begrijpen er niets van. Kan het zijn dat die alphacryptcard verlopen is? Wij ontvangen wel Ned3 op de normale wijze. Beetje ingewikkelde vraag misschien, maar ik hoop dat iemand ons kan helpen hiermee.![]() |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 29-08-2010 01:17
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Als ik me goed herinner is de oplossing de tuner naar fabrieksinstellingen terugzetten en dan gewoon via de kabel te updaten,ik heb iets gelezen over dat er een foute upgrade ergens was en met opnieuw updaten moet het verholpen zijn.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 29-08-2010 10:00
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Dat zou indd de oplossing kunnen zijn, Fabrieksinstelling dan upgrade, en dan alles weer instellen. ( is in vele gevallen de oplossing voor menig probleem ) Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vraag over HD ontvangs NEd1 en Ned2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Vraag over Externe harde schijf | Hardware instellingen | : 7 | 07-04-2016 |
Vraag n.a.v. Router achter router stappenplan | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 03-12-2013 |
ip nummer reeks gewijzigd vraag | Algemeen | : 6 | 04-09-2013 |
Netwerkkaart vraag. | Algemene computer en software vragen. | : 59 | 03-03-2013 |
Vraag over Decoder | Algemeen | : 5 | 22-05-2012 |