obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Vraag over Decoder
johan11941
Hallo ik heb sinds van de week een Samsung SMT-C7140 en de HUMAX vervangen, maar nu heb ik nog steeds het probleem, de Decoder / TV gaat na 2,5 uur uit en moet hem weer aan zetten, ik krijg een melding dat ik nog 1 minuut heb en druk ik hem gauw uit , en dan weer aan, ik heb al gezocht in het menu maat niets gevonden wat ik uit moet zetten, wie wet een oplossing voor dit probleem, nu dacht ik met deze ben ik dat kwijt maar nee met deze ook, de TV is een Samsung 20A350 TV / Monitor.
johan1276
 
kobus1960
Google zegt (met deze zoekopdracht) zoekopdracht (klik) dat er een timer in zit.
Die moet op OFF staan. Ziggo veroorzaakt dit soort problemen niet.
 
Nicholas
Die functie die Kobus noemt heet "Timeout" bij de Samsung decoder.

In je tv zal ook zo'n functie zitten (heb ik ook al eens eerder aan je gemeld.) Weet niet hoe die functie bij jouw tv heet maar dat staat in je handleiding.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
johan11941
Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik hem gevonden heb, er stond bij het automatich uitschakelen op aan en nu op uit, nu staat alles uit dus ook de slaapstand, en hoop nu dat hij door gaat, maar nu nog een vraag over het aan zetten van de TV, hoe zet je die het snelst aan via de Afstandbediening of de ontvanger mijn ontvanger staat op stand-by en zet de TV aan met de rode knop maar gaat niet aan, wat is de snelste manier, voor de rest is het een mooie en goede ontvanger met een mooi scherp beeld.
johan1276
 
Nicholas
Hoe je je TV het snelste aanzet ???

Met de afstandsbediening van de tv. Cool
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag over Decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vraag over Externe harde schijf Hardware instellingen : 7 07-04-2016
decoder wil HD zenders niet opnemen Digitale radio of televisie storing : 4 03-06-2014
Aansluiten wifi modem op cisco hd 8485 decoder Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 05-01-2014
Vraag n.a.v. Router achter router stappenplan Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 03-12-2013
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Advertentie