Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Lage snelheid sinds oplevering
|
|
Stealth |
Geplaatst op 01-11-2010 20:51
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01-11-2010 |
Ik heb Alles in 1 extra, vrijdag is mijn ziggo lijn opgeleverd, en sindsdien heb ik een zeer trage internetverbinding, ik zit nu rond de 6mbit, waar ik 120mbit zou moeten krijgen. Het Ubee modem geeft de volgende informatie over de channels: Downstream Bonded Channels Channel Lock Status Modulation Frequency Power SNR 1 Locked QAM256 236000000 Hz -1.3 dBmV 41.1 dBmV 2 Locked QAM256 228000000 Hz -0.8 dBmV 41.4 dBmV 3 Locked QAM256 244000000 Hz -2.5 dBmV 40.3 dBmV 4 Locked QAM256 252000000 Hz -2.2 dBmV 40.4 dBmV 5 Locked QAM256 260000000 Hz -3.5 dBmV 40.4 dBmV 6 Locked QAM256 268000000 Hz -3.5 dBmV 40.6 dBmV 7 Locked QAM256 276000000 Hz -4.0 dBmV 40.4 dBmV 8 Locked QAM256 284000000 Hz -3.9 dBmV 40.4 dBmV Het lijkt mij dat de waardes ruim binnen de normen vallen Is er iets bekent van een storing op het netwerk of is er iets anders mis? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 01-11-2010 22:51
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
In Zwolle schijnt het mis te zijn. Waar zit je?
|
|
|
Stealth |
Geplaatst op 01-11-2010 23:11
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01-11-2010 |
Ik zit in zuid-limburg bij Geleen in de buurt |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 01-11-2010 23:53
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Wat mij erg opvalt is dat je 8 lijnen in gebruik hebt terwijl heel Nederland met 6 lijnen werkt. Ik zou Ziggo bellen met deze mededeling,kan er zeker mee te maken hebben..........iets van fout signaal of zo. Je zou zelf kunnen beginnen met de 30/30/30 reset....resetknopje indrukken en ingedrukt houden.Na 30 seconden stroom eraf,resetknopje ingedrukt houden,na 60 seconden stroom er weer in,resetknopje ingedrukt houden,na 90 seconden resetknopje los.............modem helemaal laten starten,na 5 minuten stroom eraf,na 20 seconden er weer in en helemaal laten starten en daarna kijken wat je aan lijnen en snelheid hebt. Succes.......... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Stealth |
Geplaatst op 04-11-2010 08:31
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 01-11-2010 |
Een kleine update; Ik merk dat ik 's ochtends een veel betere snelheid heb, 's ochtends haal ik makkelijk de 75 mbit, 's avonds haal ik echter net de 6 mbit |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lage snelheid sinds oplevering', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. | Klacht over Ziggo | : 2 | 25-11-2019 |
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk | Ziggo nieuws | : 1 | 16-10-2019 |
internet snelheid | Snelheid | : 7 | 18-12-2017 |
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht | Klacht over Ziggo | : 12 | 16-12-2017 |
snelheid | Snelheid | : 2 | 07-10-2017 |
Advertentie