Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Kabelbreuk?? trage en bar slechte service
zuylen
Erg interessant hoor, al die technische hobby praatjes...maar het lost mijn problemen niet op, toch ? of snap ik hier iets niet? ik heb nu het idee dat dit topic mij eigenlijk weinig heeft opgeleverd: misschien toch maar weer terug naar KPN Digitenne ....
 
Ziggo-WebCare_Alex

Quote

zuylen schreef:
De buren hebben tot nu toe nog geen klachten vreemd genoeg. Misschien is met de hand een geul graven in de voortuin al genoeg.....? dan geen vergunning nodig begrijp ik.


De buren hoeven ook geen last te krijgen van deze storing omdat er vanaf de eind versterker (grijze kastje) naar iedere woning een aparte groene kabel gaat. En helaas is die van Uw vader verrot.
En volgens de vorige monteur was de gehele kabel verrot wat inhoud dat hij vanaf de eind versterker tot aan de woning vervangen dient te worden.

Udate: Gister een mail gestuurd naar onze planning met uw vraag betreft de foto's.
Op dit moment helaas nog geen antwoord op maar zodra ik deze heb zal ik die zeker met u delen.
Ziggo WebCare
 
zuylen
Andrekl heeft een zelfde topic over kabelbreuk, dat ben ík dus niet. Zo te zien is Ziggo daar ook al zo passief ? er staat alleen een standaard antwoord vermeld, vreemd.
 
kobus1960
Ik wil je toch wel melden dat dit forum door en voor gebruikers is, en dus geen enkele binding
heeft met Ziggo, behalve dat er gebruikers lezen en schrijven, Don't shoot the messenger. Wink
 
zuylen
Dat is ook zeker niet de bedoeling ! Wink
 
Puma
Vreemde reactie. Je vraagt om hoe en wat en mensen proberen je daarover te informeren en je geeft een geïrriteerde indruk. Regels zijn regels en ook jij moet je daaraan houden. Zo hard mogelijk schreeuwen zal niets helpen.

Succes met je probleem. Ik ben pleite.
 
zuylen
Sorry, maar ik begrijp echt niet wat je bedoelt? ik ben zelf senior 55+. dus misschien snap ik de forum regels niet goed? in dat geval: mijn excuses!
 
Ziggo-WebCare_Alex
Update:
Onze klachtenafdeling heeft uw zaak overgenomen. Wij houden het uiteraard in de gaten en vullen hun aan op de informatie die wij krijgen.

Met vriendelijke groet,
Ziggo WebCare
 
BMP

Quote

Erg interessant hoor, al die technische hobby praatjes...maar het lost mijn problemen niet op, toch ? of snap ik hier iets niet? ik heb nu het idee dat dit topic mij eigenlijk weinig heeft opgeleverd: misschien toch maar weer terug naar KPN Digitenne ....


Je reply geeft de indruk dat je denkt met ziggo zelf te maken te hebben, dit forum is onafhankelijk en heeft zakelijk niks met ziggo van doen Smile

Ik heb je probleem doorgegeven aan Webcare en die hebben het nu in handen, het lijkt me handig dit topic even wat lucht te geven en je de technische details besparen, we laten webcare hun werk doen, daar zijn ze aardig goed in, als ze informatie hebben hoor je vanzelf het welSmile

Maar even afwachten dus Grin

Een ieder alvast een fijn weekend toegewenst Grin Wink
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Ziggo-WebCare_Alex
We hebben een reactie terug gekregen van het NKM:

Ze hebben inmiddels de vervolgtaak aangemeld met urgentie 4 (hoog).

Werkt de noodvoorziening op dit moment nog goed?

alvast bedankt,
Ziggo webtaem Alex
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelbreuk?? trage en bar slechte service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Trage internet Algemeen : 4 10-11-2019
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo : 3 23-05-2017
Advertentie