Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Kabelbreuk?? trage en bar slechte service
|
|
zuylen |
Geplaatst op 25-02-2011 13:44
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 18-02-2011 |
Erg interessant hoor, al die technische hobby praatjes...maar het lost mijn problemen niet op, toch ? of snap ik hier iets niet? ik heb nu het idee dat dit topic mij eigenlijk weinig heeft opgeleverd: misschien toch maar weer terug naar KPN Digitenne .... |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 25-02-2011 14:11
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote zuylen schreef: De buren hebben tot nu toe nog geen klachten vreemd genoeg. Misschien is met de hand een geul graven in de voortuin al genoeg.....? dan geen vergunning nodig begrijp ik. De buren hoeven ook geen last te krijgen van deze storing omdat er vanaf de eind versterker (grijze kastje) naar iedere woning een aparte groene kabel gaat. En helaas is die van Uw vader verrot. En volgens de vorige monteur was de gehele kabel verrot wat inhoud dat hij vanaf de eind versterker tot aan de woning vervangen dient te worden. Udate: Gister een mail gestuurd naar onze planning met uw vraag betreft de foto's. Op dit moment helaas nog geen antwoord op maar zodra ik deze heb zal ik die zeker met u delen. Ziggo WebCare
|
|
|
zuylen |
Geplaatst op 25-02-2011 14:13
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 18-02-2011 |
Andrekl heeft een zelfde topic over kabelbreuk, dat ben ík dus niet. Zo te zien is Ziggo daar ook al zo passief ? er staat alleen een standaard antwoord vermeld, vreemd. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 25-02-2011 15:28
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ik wil je toch wel melden dat dit forum door en voor gebruikers is, en dus geen enkele binding heeft met Ziggo, behalve dat er gebruikers lezen en schrijven, Don't shoot the messenger. |
|
|
zuylen |
Geplaatst op 25-02-2011 16:10
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 18-02-2011 |
Dat is ook zeker niet de bedoeling ! |
|
|
Puma |
Geplaatst op 25-02-2011 19:03
|
Activiteit » In de buurt Berichten: 346 Lid sinds: 11-11-2008 |
Vreemde reactie. Je vraagt om hoe en wat en mensen proberen je daarover te informeren en je geeft een geïrriteerde indruk. Regels zijn regels en ook jij moet je daaraan houden. Zo hard mogelijk schreeuwen zal niets helpen. Succes met je probleem. Ik ben pleite. |
|
|
zuylen |
Geplaatst op 25-02-2011 19:25
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 18-02-2011 |
Sorry, maar ik begrijp echt niet wat je bedoelt? ik ben zelf senior 55+. dus misschien snap ik de forum regels niet goed? in dat geval: mijn excuses! |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 25-02-2011 19:27
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
Update: Onze klachtenafdeling heeft uw zaak overgenomen. Wij houden het uiteraard in de gaten en vullen hun aan op de informatie die wij krijgen. Met vriendelijke groet, Ziggo WebCare
|
|
|
BMP |
Geplaatst op 25-02-2011 19:58
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Quote Erg interessant hoor, al die technische hobby praatjes...maar het lost mijn problemen niet op, toch ? of snap ik hier iets niet? ik heb nu het idee dat dit topic mij eigenlijk weinig heeft opgeleverd: misschien toch maar weer terug naar KPN Digitenne .... Je reply geeft de indruk dat je denkt met ziggo zelf te maken te hebben, dit forum is onafhankelijk en heeft zakelijk niks met ziggo van doen Ik heb je probleem doorgegeven aan Webcare en die hebben het nu in handen, het lijkt me handig dit topic even wat lucht te geven en je de technische details besparen, we laten webcare hun werk doen, daar zijn ze aardig goed in, als ze informatie hebben hoor je vanzelf het wel Maar even afwachten dus Een ieder alvast een fijn weekend toegewenst You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 05-03-2011 12:30
|
Activiteit Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
We hebben een reactie terug gekregen van het NKM: Ze hebben inmiddels de vervolgtaak aangemeld met urgentie 4 (hoog). Werkt de noodvoorziening op dit moment nog goed? alvast bedankt, Ziggo webtaem Alex Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelbreuk?? trage en bar slechte service', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Trage internet | Algemeen | : 4 | 10-11-2019 |
ZEER SLECHTE SERVICE | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-08-2017 |
wifi slecht en vage service? | Klacht over Ziggo | : 6 | 17-06-2017 |
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig | Klacht over Ziggo | : 3 | 23-05-2017 |
Advertentie