Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Storing of niet ?
|
|
Ziggono |
Geplaatst op 21-03-2011 23:27
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 21-03-2011 |
Heb een Humax 5500C decoder en sinds afgelopen donderdag veel blocking & freezing problemen op vooral op RTL 4. Donderdagavond zoveel dat RTL 4 gewoon bleef hangen. Reactie van ziggo. Herstart/reset decoder. Was ook wel eens nodig, gelijk nieuwe software opgepakt. Echter probleem niet opgelost. Echter zaterdag leek het wel opgelost te zijn (klinkt als een wonder). Sinds vandaag (maandag 21-03) beeld op RTL weer blocking & freezing. Reactie Ziggo: sleep decoder en TV naar hoofdaansluitpunt en probeer dan eens. Ja hoor, ik zal de hele boel even gaan verbouwen en op de gang in de kou gaan zitten.... Maar indien de decoder/sc defect zou vertonen zouden er meerdere kanalen problemen moeten geven. En als ik niets heb veranderd kan het toch niet ineens sinds vorige week uit de lucht komen vallen ? Kan het niet zo zijn dat er gewoon onvoldoende bandbreedte is omdat ze steeds meer over de kabel proberen te persen. Gaat Ziggo dit toegeven ? Zijn er meer mensen in Woensdrecht/Hoogerheide/Ossendrecht die zich hierin herkennen ? |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 22-03-2011 01:39
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Het zou heel makkelijk kunnen dat door corrosie ( aantasting van vuil of roest ) de connectoren misschien niet helemaal goed contact meer maken. Chack al je kabels,je connectoren en of er niet ergens een kabelbreuk zou kunnen zitten. Met niets doen kan het goed dat het toch foutgegaan is hoor,al lijkt het niet zo. Let wel,als je een monteur bestelt bij Ziggo en hij constateert dat het niet aan Ziggo ligt maar aan jouw binnenhuisinstallatie,dan is de rekening voor jou ! Laat dat niet gebeuren,heel erg goed alles nakijken voordat je verdere stappen onderneemt. "klikkerdeklik" in mijn handtekening kan je ook helpen met het correct aansluiten van je installatie,welke anders is als een monteur het zou doen,maar ervaring heeft geleerd dat je signaal veel beter en stabieler is dan hoe de monteur het aangesloten zou hebben. Succes ermee, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 24-03-2011 10:58
|
Expert » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
Dat je de apparatuur niet naar de gang wilt slepen snap ik. Daar had ik ook geen zin in toen ik een slecht signaal constateerde. Wat ik toen heb gedaan : 10 meter goede coax en stekkers gehaald en de apparatuur eens direct op het AOP aangesloten. Probleem was toen weg. Conclusie : lag aan mijn eigen kabel / connectors. Inmiddels alles vervangen en prima beeld. |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 24-03-2011 20:37
|
Activiteit Berichten: 155 Lid sinds: 18-06-2010 |
Ik heb een samsung smt c7140 en sinds vandaag heb ik ineens op diverse kanalen de melding e48-32 oftewel signaal niet goed. Alles is bij mij met goede kabels aangesloten volgens het boekje ik heb er ook nooit last van gehad. Ik heb wel een update gehad op 15 mrt via Ziggo via de hd decoder. Ik heb hem gereset terug naar fabrieksinstellingen , kabels nagekeken maar nee hoor nog steeds hetzelfde. Ik heb ook een cam module in de tv en die doet het wel en geeft geen storing. Zal het aan de update liggen of aan Ziggo. Ziggo heeft geen storing. meer mensen deze problemen?? Met Vriendelijke Groet
McBeukie |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 26-03-2011 15:16
|
Activiteit Berichten: 155 Lid sinds: 18-06-2010 |
inmiddels wel een bericht van de samsung helpdesk of ik ze even wil bellen , dat ga ik maandag dan ook maar even doen.. Ik laat het jullie weten..
Met Vriendelijke Groet
McBeukie |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 28-03-2011 09:01
|
Activiteit Berichten: 155 Lid sinds: 18-06-2010 |
Nou ja de storing bij mij samsung is zomaar weg , ik ben weer gelukkig het werkt weer, maar vraag me niet waar het probleem zat , ik zou het niet weten ..
Met Vriendelijke Groet
McBeukie |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28-03-2011 09:55
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ziggo heeft een brief doen uitgaan waarin men aangeeft van 1-3 tot 1-4 bezig te zijn met het totale netwerk, o.a. snelheidsverhogingen enz. Ook las ik al een klacht van iemand die even z'n radiozenders kwijt was. Zal er mee te maken hebben. |
|
|
McBeukie |
Geplaatst op 28-03-2011 12:01
|
Activiteit Berichten: 155 Lid sinds: 18-06-2010 |
Tja ik denk dat dat wel kan Ziggo zij dat alles goed was maar ja het werkt weer..
Met Vriendelijke Groet
McBeukie |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing of niet ?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Advertentie