obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
TVgids klopt niet
Blikjes
Als ik wat wil opnemen via de tv-gids van de TV kloppen de tijden totaal niet ze zijn of veel te vroeg of veel te laat . daar zit soms een kwartier tot 20 minuten tussen. En de programma's kloppen ook niet wat er op staat. ik vind het een grote puinhoop op het moment. en dan nog maar te zwijgen van al die herhalingen op tv. Ik betaal elke maand rond de 80 en 90 euro daar mag ik toch wel een stukje service voor verwachten.
 
MisterSenseo
Misschien iets meer informatie, bijvoorbeeld, wat heeft u al gedaan om het probleem op te lossen ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Videobuff
Precies hetzelfde hier. Na de laatste update begon het op te vallen. Aan uitschakelen levert niks op. Ook als door scroll naar de volgende zender blijft vaak de info van de vorige zender staan.
 
gawnieskens
Probeer eens naar kanaal 800 te zappen dan zou de TV zich automatisch moeten instellen. Heb ik via een brief van Ziggo te horen gekregen na een onderhoud aan het netwerk.
 
Black Tiger
Even terugkomend op een oud probleem.
Dit blijkt een bekend probleem te zijn en bij steeds meer mensen voor te komen.

Ziggo probeert dit op te lossen maar omdat het zoveel voor komt is men ook al aan het denken over compensatie voor de mensen met dit probleem.
Mocht je deze klacht dus herhaaldelijk ervaren kan het om die reden belangrijk zijn dit probleem bij Ziggo aan te kaarten.
Eventueel ook via hun officiƫle forum omdat de moderators aldaar toegang hebben tot de Ziggo systemen en ook meer kunnen nakijken en regelen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TVgids klopt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Advertentie