Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Eerste ervaringen
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 18-06-2011 14:42
|
Activiteit » Oldenzaal Berichten: 584 Lid sinds: 12-08-2008 |
Ieder zal zijn eigen voorkeur hebben. Ik doe enorm veel via mijn internet verbinding en moet er niet aan denken dat deze uit zou vallen. Ik heb daarom vrijwel alles dubbel. Ook toen ik nog Ziggo Ai1Extra had, heb ik mijn anno.nu ADSL gewoon door laten lopen. 18 € permaand vond ik een goede investering om gegarandeerd altijd een goede internet verbinding te hebben. Toen mijn ziggo verbinding problemen begon te geven was omschakelen terug naar ADSL dan ook een fluitje van een cent. We zullen in de toekomst steeds meer van internet afhankelijk worden. Ik zie een dubbel abo dan ook niet meer als overbodig. Bij iedere provider/lijn kan er wat fout gaan. Dat dat gebeurt bij 2 is zeer onwaarschijnlijk, helaas nog steeds niet onmogelijk. :O Ik heb al zitten loensen naar Tele2 VDSL om op mijn tweede telefoon-paar te zetten, maar zie hier toch vanaf. Teveel berichten over problemen met afsluiten/opzeggen, en het is niet erg waarschijnlijk dat ik meer dan 30M/3M haal, zelfs al zit ik met 300m bijna bovenop de telefooncentrale. Gewijzigd door MaXMhZ op 18-06-2011 14:55 |
|
|
schimmel |
Geplaatst op 18-06-2011 15:11
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 17-06-2011 |
VDSL zou ik graag nemen als het zou kunnen, maar is in 9405 helaas niet beschikbaar. |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 18-06-2011 15:38
|
Dat is jammer. Je zou ook kunnen kijken naar glasvezel to the home (glashart) - ook dat komt in veel plaatsen. Ik was al verbaast een Tele2 reclamefolder in de bus te krijgen over VDSL. Ik had verwacht dat het nog jaren zou duren voordat het hier in dit dorp (Oldenzaal 7571DD) beschikbaar zou komen. Ondertussen is ook Online.nl nog steeds bezig VDSL 2 aan te leggen zover ik weet. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 18-06-2011 19:09
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Quote De ziggo.nl site is op het moment down, maar in de "meer informatie over WiFi modem" staat toch echt extra vermeld dat het WiFi gedeelte niet aan/uit kan worden gezet door de gebruiker, en dat de modem geactiveerd geleverd wordt. Ik heb m hier voor me staan, het kan wel degelijk, het spijt me......... En bovendien, activeren moet je ook zelf. 4 x lan, interne antenne, 2 telefoon aansluitingen Gewijzigd door kobus1960 op 18-06-2011 19:19 |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 18-06-2011 19:24
|
Quote kobus1960 schreef: Quote De ziggo.nl site is op het moment down, maar in de "meer informatie over WiFi modem" staat toch echt extra vermeld dat het WiFi gedeelte niet aan/uit kan worden gezet door de gebruiker, en dat de modem geactiveerd geleverd wordt. Ik heb m hier voor me staan, het kan wel degelijk, het spijt me......... En bovendien, activeren moet je ook zelf. Ja. de site is ook weer OK, er is nu informatie over de WiFi modem toegevoegd, zelfs plaatjes De fout staat er nog steeds: In linker menu Alles in Een Extra, down scrollen, link "Meer informatie WiFi modem" klikken; https://www.ziggo.nl/#producten/alles...lles-in-1/ Iedereen de weg al kwijt? Directe link werkt helaas niet. Uiteindelijk vind je: Quote Specificatie Wi-Fi modem * Geactiveerd geleverd (aan-/uitzetten draadloos internet is niet mogelijk) De nieuw toegevoegde info is onder Help/Vraag Tess te vinden; https://www.ziggo.nl/#help/internet/h...-internet/ (even wachten, Tess kan het bijna niet bijbenen. Als het plaatje van de Ubee modem er staat is ze er). Ze zijn wel MEESTER in het verstoppen van informatie. Ik snap echt niet dat ze niet een simpele HTML site de lucht in sturen in plaats van dit hoogst irritante bouwpakket vol met valse intensieve kleuren en Flash monsters. De site zoals deze nu is laat een zeer slechte indruk achter. Je jaagt hier klanten mee weg. Ook is er vaak niet direct te koppelen. Zelfs de zoekfunctie staat standaard op "Internet" en NIET op Ziggo. totale waanzin. Als ik op internet wil zoeken ga ik wel direct naar google.nl dank je wel. Gewijzigd door MaXMhZ op 18-06-2011 20:37 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 18-06-2011 19:33
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dan zeg ik keihard, die info klopt niet. No offence, laat dat duidelijk zijn. Het is dat je niet in de buurt woont, anders zou ik zeggen, kom langs en verbaas jezelf. |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 18-06-2011 19:46
|
Ik geloof je wel Kobus. Je hebt ongetwijfeld gelijk. Ziggo zou beter moeten weten dan dit soort desinformatie op zijn site te plaatsen. Ik heb door de krankzinnige opzet van hun site de bovenstaande reply meerdere malen moeten bijwerken om een zinnige post te construeren. Ik hoop dat ze die sukkel van een "site programmeur" er snel uitknikkeren. Harde woorden, maar hoog nodig. Ik moet er niet aan denken dat de sites waar ik Senior Admin ben zo waren opgezet. We zouden dan in plaats van 37000+ actieve leden misschien nog een handjevol hebben Het betreft hier sites die allemaal op dezelfde (dedicated C2D CPU gigabit connectie server draaien) http://mission4today.com (IL-2 sturmovik 1946 combat flight sim support) http://airwarfare.com (IL-2 Cliffs of Dover combat flight sim support) http://combat-asylum.com (archief/backup site) en nog verscheidene andere sites die we onderdak bieden. Ziggo zou de Site-Admin/eigenaar GameKeeper eens moeten vragen of hij niet een nieuwe site op zou willen zetten voor Ziggo. Ik wil wedden dat dat een fractie kost van wat ziggo denkt en nu uitgeeft en meer klanten opleverd dan ze voor mogelijk houden. Alles draait puur op donaties, geen reclame of pop-ups te vinden, en zeer goed geïndexeerd door zoekmachines. Mission4Today groeit al jaren met 25-50 nieuwe leden per dag ondanks dat het spel al bijna 10 jaar oud is. Vooral de download sectie en aanwezige expertise/support trekt veel leden. Gewijzigd door MaXMhZ op 18-06-2011 20:31 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 18-06-2011 20:50
|
Exact, of wat ook kan, laat Zippo los op de Ziggo server!! |
|
|
MaXMhZ |
Geplaatst op 18-06-2011 20:56
|
Ook geen gek idee Kobus! Alles beter dan wat die arme server nu moet verwerken |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 18-06-2011 21:42
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ik ben al druk genoeg met deze sites. Maar voor een leuk salaris ben ik wel over te halen. Misschien wil de Site-Admin/eigenaar GameKeeper me tips geven deze VPS nog sneller te maken. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eerste ervaringen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). | Ziggo nieuws | : 1 | 01-08-2019 |
UPC ’s eerste 120.000 WiFi hotspots online | WiFi, draadloos netwerk | : 5 | 01-03-2014 |
eerste post | Algemeen | : 4 | 20-01-2014 |
Onderzoek ervaringen afstandsbedieningen. | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 10 | 11-10-2013 |
Humax iHDR-5050C (HDTV): jullie ervaringen? | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 11 | 27-09-2012 |
Advertentie