obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
UPC ’s eerste 120.000 WiFi hotspots online
Zippo
Dit jaar is UPC gestart met het publiekelijk aanbieden van WiFi Hotspots. Dit is een dienst waarmee UPC leden gebruik kunnen maken van de WiFi netwerken van andere leden om zo op veel plekken in Nederland gebruik te maken van gratis WiFi.

UPC heeft als doel om in april 500.000 WiFi hotspots online te hebben. De teller staat nu al op 120.000 en daarmee lijkt UPC haar planning te halen.

Met het samenvoegen van de netwerken van UPC en Ziggo, zal het aanbod een enorme impuls krijgen. Echter zal de overname van Ziggo door UPC dan eerst rond moeten zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Mooi, steeds meer WiFi in het land. Zou tijd worden.
 
MisterSenseo
Yesssssssss, en dan de klachtenregen zien op te lossen............."mijn WiFi-bereik is zo slecht!"....... Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Nee joh, al die ISP's overleggen met elkaar en zorgen voor
apparatuur zonder problemen, dat is toch logisch!! Cheer
 
MisterSenseo
Ow ja, was ik ff vergeten.........kluns die ik ben.......WhistlMusic
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPC ’s eerste 120.000 WiFi hotspots online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie