obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
eerste post
PVZiggo
sinds paar weken over naar Ziggo alles in 1 extra
je krijgt waar je voor betaalt?
 
Puma
Hier wel!

Mooi beeld: check
Snel Internet: check
Bellen: Geen idee. Zal vast wel werken.
Facturen correct: check
Storingen: vast wel. Kan me de laatste keer niet herinneren.

Vandaag nog een mooi voorbeeld van service. Ik bel vanochtend dat mijn modem waarschijnlijk aan het overlijden is. Ik heb dat ding de afgelopen week dagelijks diverse keren moeten resetten. Klantenservice besluit een monteur te sturen
en dat kon vandaag nog. Ik gaf te kennen een uur van huis te zitten en dat ik direct de auto in stap. Nog maar net op de A12 en ik krijg een sms dat de monteur met 15 min er is. oeps. Monteur belt inderdaad even later en gaf inderdaad
aan dat het waarschijnlijk aan het modem ligt en dat hij er eentje achter laat. Tevens gaf hij zijn mobiele nummer, mocht het toch niet het modem zijn of als de installatie niet lukt. Kijk, service! Mocht zelfs kiezen voor de Cisco of Ubee dualband. Weer een Ubee gekozen, omdat de vorige Ubee ook probleemloos werkte tot vorige week.
 
PVZiggo
ik had eerst alleen internet en tv. nu alles in een. snelheid internet gehalveerd! niet blij mee.
 
Black Tiger
Heb je het juiste alles in 1 pakket besteld waar de gewenste snelheid bij hoort? Zoja, controleer even met een computer rechtstreeks aan het modem.

Haal je dan nog steeds de snelheid niet, kun je nu in elk geval gratis 1200 bellen. Dat is de helpdesk en kunnen die wel voor je zorgen dat het goed komt. Misschien staat er nog ergens iets verkeerd ingesteld bij hun.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eerste post', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
UPC ’s eerste 120.000 WiFi hotspots online WiFi, draadloos netwerk : 5 01-03-2014
Eerste ervaringen Algemeen : 30 23-06-2011
Samsung c-7140 - regelmatig eerste installatie scherm Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 41 22-04-2011
Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier! Snelheid : 40 26-10-2009
Advertentie