obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
storing tv Ziggo
barijntje
Hallo ik ben hier nieuw,maar ik wel ook melden dat wij al bijna een week 4 zenders missen in ons pakket.
Postc 4707.
Alles al gemeld bij Ziggo ,en gisteren kreeg ik een pakketje met aan sluitmateriaal thuis.
Er zat een nieuwe module 1 in met een signaal versterker plus aan sluit materiaal en een beschrijvijng
hoe of wat. als alles geinstaleerd is zegt Ziggo in de beschrijving ( u kabel aansluiting is nu geschikt voor internetten en bellen) Hallo ik heb storing op de tv dus ja wat moet je hiervan denken!!!

Ik zal alles monteren en laat jullie wel weten of alles weer werkt.
Maar ik denk dat het probleem bij Ziggo zit en dat die nu met allerlij onduidelijke verhaaltjes de storing wilt af schuiven
Dus wat is wijs even afwachten totdat Ziggo de boel weer op de rails gezet heeft?
Ik ga weer wel Ziggo benaderen hoe of wat..
groetjes van mij barijntje
 
Zippo
Meer info in deze onderwerpen:
Geen ontvangst meer digitaal RTL5,7,SBS 6 en Vernonica
Zenders verdwenen in Roosendaal; kijkers radeloos

Natuurlijk zijn we benieuwd of je met het ontvangen materiaal de problemen kunt oplossen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
barijntje
hallo Zippo module aan gesloten en hij werkt met alle zenders behalve sbs veronica enz 4 stuks dacht ik,, dus dat is geen oplossing.

Toen heb ik een omleiding gemaakt met oude coax kabel deze aan gesloten in de meterkast in het verdeelkasje van ziggo en tv binnen en wat denk je haarzuiver beeld op alle zenders ; hoi hoi.
Alleen mijn tv op de slaapkamer kan ik niet meer gebruiken omdat de aan sluiting op de module in mijn woonkamer niet goed werkt want daar had ik mijn slaapkamer tv van af getakt.

Maar ja wat nu .

Gr barijntje
 
MisterSenseo
Woon je toevallig in Roosendaal ? PfftPfftPfft

Geen idee wat je met die module bedoelt,is dat soms je splitter die je met bajonetsluiting in je WCD plaatst ?
Zo ja,direct weghalen en volgens "klikkerdeklik" in mijn handtekening de boel aansluiten.
Die splitter is in meer dan 95% van alle gevallen de boosdoener.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Dat zou wat zijn Senseo, dat baggerkastje de oorzaak in roosendaal?
Dan hangt Ziggo, product is door hunzelf geleverd. Iedereen gratiessss
aan de versterker!! (beetje voorbarig) Wink
 
MisterSenseo
Kobus1960 for president !!!!!!!!!!!!!

Maar voorlopig lijkt het er wel op als dit waar is dat de storingen veroorzaakt worden door die bagger-splitter die wij maanden geleden al in de ban gesodemieterd hebben hahahahahaha.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
barijntje
hoi inderdaad die bedoelde module samen met die onhandige splitter.

En ja ik kom uit roosendaal.

maar wat zouden nu de eenvoudigste oplossing zijn.

Gr van een Barijntje
 
MisterSenseo
Precies wat ik eerder al aangaf,splitter zo ver mogelijk richting Duitsland smijten,een goeie,zo kort mogelijke coax kabel met een minimale lengte van 1,5 meter naar je breedbandversterker op poort 1 monteren,dit om andere storingen tegen te gaan.........modem op poort 2 en de tv's op poorten 3,4 en 5 zetten,afhankelijk van de kabellengte.
Het schema is te zien in mijn handtekening door te klikken op "klikkerdeklik"........

Heel veel succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MaXMhZ
Zover ik me kan herinneren is die splitter ingebouwd in een niet afgeschermd plastic behuizing.
Als zoals in Roosendaal de KPN dan het zendvermogen opvoerd op de frequenties die Ziggo gebruikt voor RTL, SBS en Veronica, tja, dan zijn de problemen er snel. De storing-signalen kunnen door ieder niet goed afgeschermde component opgepikt worden. Misschien een idee voor Ziggo om beter afgeschermde splitters in metalen behuizing aan te bieden. Als de storing er eenmaal is, ben je er nog niet van af.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing tv Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie