obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Oplossing mailproblemen
Zippo

Quote

jan schalkwijk schreef:
L.S. Inmidddels zijn mijn mailproblemen de wereld uit. Bleek, dat mijn wachtwoord bij pop3.casema.nl niet juist was.

Bleek dat de voorwaarden m.b.t.de samenstelling was veranderd. Ik las op de website van Casema (Ziggo) dat het wachtwoord uit max 12 tekens mocht bestaan en de samenstelling moest inhouden cijfers,letters en leestekens.

Na dit veranderd te hebben bij mijn pop3.casema.nl stroomden de mails binnen. Door het aangepaste wachtwoord ( de eis van samenstelling was bij mij niet bekend maar las dit toevallig op de Website) werd ineens de poort 110 geopend m.a.w. "sesam open u".Wink


Goeie TipCool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplossing mailproblemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo Go App voor standaard Win 10 gebruiker Een oplossing Software vragen : 2 04-12-2017
Router achter Modem misschien een oplossing? Eigen netwerk : 5 18-08-2015
Terugkerende internetproblemen Ziggo zonder oplossing klantenservice / technische dienst Klacht over Ziggo : 8 30-01-2012
Slecht Internet, slechte service en geen oplossing zoeken Klacht over Ziggo : 8 04-10-2011
router sitecom 300N oplossing Storing : 1 22-06-2009
Advertentie