Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing oa Veronica Net5
hoonakker88
Postcodegebied 1971 (IJmuiden)

Thuis heb ik een Cisco 8455DVB digitale ontvanger met harddisk welke ik gebruik naar redelijke tevredenheid in combinatie met een Sony 32inch LCD televisie. Daarnaast heb ik Internet via Ziggo.
Enige probleem wat ik had was dat ik de zender Nickelodeon niet kon ontvangen. Ik heb geen kinderene dus nooit een probleem van gemaakt maar kreeg altijd melding van onvoldoende signaalsterkte.
Sinds een week is er goede ontvangst bij Nickelodeon maar zeer slechte ontvangst op Veronica, Net5 en nog één zender direct naast deze zenders.
Deze drie zenders geven een zwart beeld, af en toe een flits en heel erg stotterend geluid.
Ik heb al geprobeerd tot twee keer toe om mijn digitale ontvanger naar fabrieksinstellingen terug te zetten en opnieuw kanalen te laten zoeken maar heeft niet geholpen.
 
Undertaker
Kan je ons vertellen hoe het precies aangesloten zit vanaf het AOP ( hoofd aansluiting ziggo ) tot tv?
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
hoonakker88
Vreemd genoeg heeft de storing (als ik het zo mag noemen) zichzelf dit weekend opgelost. Zelf heb ik niets gedaan maar alle kanalen komen weer zonder storing binnen.
Bedank in ieder geval Undertaker voor je bericht.
 
kobus1960
Dank voor je feedback!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing oa Veronica Net5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Storing Family 7 Storing : 4 21-07-2017
Storing Midden NL Storing : 5 22-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie