Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
e-mail adres doorsturen en verwijderen werkt niet
|
|
DutchWilly |
Geplaatst op 04-08-2011 15:37
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 01-09-2008 |
Ik kan mijn e-mail adres wat op doorsturen staat niet verwijderen. In mail beheer gaat het niet uit ,blijft op ingeschakeld staan. Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Volgens Ziggo hulp moet ik de mailbox leeg halen ,maar die is leeg!!!! Hoe krijg ik het ingeschakelde uit ??????????? Help Help Help het is weer Ziggoooo. Waar moet ik wezen??? :o |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 04-08-2011 17:43
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Email doorsturen eerst ongedaan maken, dan pas verwijderen. Dat zou moeten werken. Is het je hoofdmailadres, dan blijft ie minimaal actief totdat alles afgeregeld is, hetgeen normaal is. Bij iedere gebruikte ISP blijf je email actief, bij de één even. Bij de ander tot in lengte van jaren. Kijk even bij mijnZiggo of je niet meerdere adressen hebt, die zijn zo makkelijk aan te maken, men vergeet het regelmatig. Het is je eigen verantwoording diegenen die je emailadres hebben te verwittigen van je evt. nieuwe mail adres, het is net verhuizen Dat is dus niet de verantwoording van ISP's. Edit; wat is het bezwaar van het hebben van een Email adres? Het kost na beeindiging contract immers niets. |
|
|
Atropos |
Geplaatst op 05-08-2011 09:47
|
Activiteit » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Apple TimeCapsule » TV Standaard » Humax iHDR-5200c Berichten: 22 Lid sinds: 14-12-2008 |
Quote DutchWilly schreef: Ik kan mijn e-mail adres wat op doorsturen staat niet verwijderen. In mail beheer gaat het niet uit ,blijft op ingeschakeld staan. Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Volgens Ziggo hulp moet ik de mailbox leeg halen ,maar die is leeg!!!! Hoe krijg ik het ingeschakelde uit ??????????? Help Help Help het is weer Ziggoooo. Waar moet ik wezen??? hetzelfde probleem heb ik, Ziggo zegt bekend te zijn met het probleem en dat ze het begin augustus oplossen. Quote: Helaas zijn er op dit moment problemen met het aanpassen van een aantal email features in "mijn Ziggo". Ziggo is bekend met dit probleem. Wij verwachten dit begin augustus op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. |
|
|
DutchWilly |
Geplaatst op 05-08-2011 09:59
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 01-09-2008 |
Ja Bedankt ,weten we dat we niet de enigste zijn. Dan wachten we Augustes af hopelijk is het dan opgelost. Het zal volgens mij wel wat langer gaan duren ,ik heb niet zo'n hoge pet op van Ziggo. Helaas hebben we hier geen keuze's in KABEL , Maar bedankt voor de info. Groetjes Dutch Willy. Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 12 2011 11:01:04: Wanneer zou het begin Augustus zijn of heb ik het verkeerde jaar in gedachten? Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 12 2011 11:03:19: Wanneer zou het begin Augustus zijn? Of heb ik het jaar niet goed? Gewijzigd door DutchWilly op 12-08-2011 11:03 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 12-08-2011 11:09
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Dan zijn er genoeg alternatieven, zoals ADSL VDSL, Schotel enz. Indien men ontevreden is en weg wil heb je dat recht. Bij Ziggo in een maand tijd, dus zo geregeld. |
|
|
Atropos |
Geplaatst op 12-08-2011 11:11
|
Activiteit » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Apple TimeCapsule » TV Standaard » Humax iHDR-5200c Berichten: 22 Lid sinds: 14-12-2008 |
Inderdaad ik ook niet, bellen helpt ook niet ik krijg nl het idee dat het hele klantenbestand van Ziggo aan de telefoon hangt... Webcare geprobeerd via twitter en die reageren gewoon helemaal niet blijkbaar |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 12-08-2011 12:47
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Denk toch eens na allemaal ! Als het hele klantenbestand aan de telefoon hangt,denk je dan ook dat er heel misschien iets aan de hand is ????????? Hoog van de toren blazen maar ondertussen niet nadenken.........heel misschien is de werkwijze niet helemaal goed maar 1 set politici vind ik wel genoeg en die doen het ook niet goed...vind ik persoonlijk.... Gewoon even afwachten,in elk geval tot de 2e week van september,dan moet het grootste gedeelte van de ellende voorbij zijn,er wordt gewerkt aan digitale en analoge tv en het zou me niks verbazen als dat hogere prioriteit heeft,je hebt immers geen storing aan internet of tv......... Denk aan je hart,je hebt er maar 1.....Alles sal goed kom.... Kun je hier niet mee leven heb je het recht om per direct op te zeggen,dan heb je precies 1 kalendermaand opzegtermijn,maar bedenk,alle ISP's hebben wel iets waarover je je kunt opwinden of irriteren.........ik zou voor dit voorval niet overstappen en de gok nemen om hetzelfde te krijgen....... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Atropos |
Geplaatst op 12-08-2011 18:52
|
Activiteit » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Apple TimeCapsule » TV Standaard » Humax iHDR-5200c Berichten: 22 Lid sinds: 14-12-2008 |
@MisterSenseo ben ik met je eens, maar als je dan ziet dat op andere mensen op twitter wel gereageerd wordt en op jou niet wordt je (ik wel iig) wel pissig. Als ze het dan niet op kunnen/willen lossen zeg dan ff dat het niet kan. Zoals ik het vanmorgen bekeek waren ze (op twister dan) niet zo heel druk. Overstappen ben ik niet van plan, inderdaad overal is wel wat... Ben wel heel nieuwsgierig wat er aan de hand is... Of gaat dit over het tv aanbod vanaf sept? |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 12-08-2011 21:24
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
storing is bij ons bekend Klanten kunnen gedurende deze storing geen mailforwards verwijderen. Let op: de bestaande mailforwards werken wel, het aanmaken van een mailforward werkt ook. De prognose is dat dit probleem medio augustus wordt opgelost. hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd mvg. Piotje |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 13-08-2011 02:20
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
De vorige spreker kan ik dus met geen mogelijkheid verbeteren..........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e-mail adres doorsturen en verwijderen werkt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc | Hardware instellingen | : 55 | 26-06-2023 |
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst | Ziggo Gebruikers Groep | : 5 | 01-05-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Advertentie