obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Complimenten voor de nieuwe Ziggo-modemrouter
Berend
Geen klacht of probleem maar een compliment voor Zigggo deze keer. De berichtgeving over en de levering van de nieuwe Ubee-modemrouter waren prima in orde en wat minstens zo belangrijk is, is dat ik het nieuwe apparaat probleemloos heb kunnen installeren en de downloadsnelheid echt verdubbeld is: bijna 40 Mbs en de uploadsnelheid dicht tegen de 4 Mbs aanzit. Bovendien heeft de modemrouter geen flikkerende lampjes, alleen als je belt maar voor de rest is het een (r)(l)ust voor het oog. Ik ben er tot dusver erg tevreden over.
 
kobus1960
Hoe is je ervaring met het draadloze deel van dit modem?
 
Berend
Het draadloze deel functioneert prima, de signaalsterkte is door het hele huis zeer goed en erg stabiel. Er zitten 2 desktops en 1 laptop in mijn draadloze netwerkje en die draaien probleemloos op de nieuwe modemrouter.
 
kobus1960
Heel goed, heb je verder nog op of aanmerkingen over dit modem?
Een soort van reviews van anderen dan admin's komen objectiever over nl.
Dank daarvoor!
 
Berend
Nee, eigenlijk geen verdere op- of aanmerkingen behalve dan dat de nieuwe modemrouter mijn aparte router overbodig heeft gemaakt en daarmee een deel van de "snoerentroep" kon worden opgeruimd Smile. Ik ga de tv en de Humax iHRD 5050C nog op het netwerkje aansluiten. Als ik daarmee vermeldenswaardige ervaringen opdoe, zal ik die t.z.t. hier plaatsen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 15 2011 14:02:37:
TV en Humax iHRD zijn inmiddels ook aangesloten. Nu kan ik foto's, muziek en video's die op mijn pc staan op de tv zichtbaar en hoorbaar maken en opgenomen tv-programma's naar mijn pc kopiƫren. All done!
Gewijzigd door Berend op 15-08-2011 14:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Complimenten voor de nieuwe Ziggo-modemrouter', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Advertentie