obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
uitvallen modem ubee na middennacht
frommers
Ik heb sinds enkele weken last van het uitvallen mijn mijn modem is een UBEE het gekke ervan is dat het altijd na middennacht is.
als ik dan de modem reset dan is er de rest van de dag geen probleem.Shock
 
kobus1960
Staat in de setup van de Ubee op het tabblad gataway/dhcp
de leasetime op 3600?? Met die instelling zou dit niet mogen.
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

frommers schreef:

Ik heb sinds enkele weken last van het uitvallen mijn mijn modem is een UBEE het gekke ervan is dat het altijd na middernacht is.
als ik dan de modem reset dan is er de rest van de dag geen probleem.Shock



Ik begrijp dat je modem s'nachts weg valt maar niet meer online komt? waaruit maak je dat op? knipperen er s'ochtends lampjes of is alles uit?
Ziggo WebCare Jelle
 
frommers
Het eerst groene lampje brand en de oranje verder is alles uit
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

frommers schreef:

Het eerst groene lampje brand en de oranje verder is alles uit


Als je mij middels PB je klantnummer stuurt zal ik kijken of we iets voor je kunnen betekenen.
Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Jelle op 08-09-2011 18:13
Ziggo WebCare Jelle
 
koolenboer
Hoi,

ik heb enkele maanden geleden hetzelfde probleem gehad met de ubee modem.
Ik haalde voor het probleem zich ging voor doen ook nog maar 30mbit ipv de beloofde 120mbits. Er bleek een kabelbreuk te zitten bij ons voor de deur. Ik woon zelf in een wijk die gebouwd is op opgespoten grond en daar gebeuren dit soort dingen nogal eens. Een monteur van Ziggo heeft de stoep opengebroken en het probleem gefixed. We internetten sindsdien weer als een speer ! Hopelijk heb je hier iets aan.
 
tubbel
Ik heb sinds een maand precies hetzelfde. iedere dag valt de verbinding in het modem weg. Resulterend in een groen lampje en een knipperend oranje lampje.
Bij resetten werkt het wel weer, maar na een dag valt het weer uit.

Heb al meerdere malen contact gehad met Ziggo helpdesk. Ze verwezen naar de router, dat zou de bottleneck zijn. Dus een nieuwe router gekocht. Probleem is hier echter niet mee verholpen.

Modem rechtstreeks op de pc aangesloten (met bijgeleverde Ziggo netwerkkabel) ook niet verholpen. Inmiddels ook nieuw aansluit materiaal van de helpdesk ontvangen, dit biedt ook geen oplossing... Helpdesk zegt geen vervangende modem te kunnen leveren. Een monteursbezoek zou worden afgewezen omdat het modem na een reset weer zou werken. Ja het werkt, maar slechts tijdelijk. Ik zit vast.. Zucht, en nu?
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

tubbel schreef:

Ik heb sinds een maand precies hetzelfde. iedere dag valt de verbinding in het modem weg. Resulterend in een groen lampje en een knipperend oranje lampje.
Bij resetten werkt het wel weer, maar na een dag valt het weer uit.

Heb al meerdere malen contact gehad met Ziggo helpdesk. Ze verwezen naar de router, dat zou de bottleneck zijn. Dus een nieuwe router gekocht. Probleem is hier echter niet mee verholpen.

Modem rechtstreeks op de pc aangesloten (met bijgeleverde Ziggo netwerkkabel) ook niet verholpen. Inmiddels ook nieuw aansluit materiaal van de helpdesk ontvangen, dit biedt ook geen oplossing... Helpdesk zegt geen vervangende modem te kunnen leveren. Een monteursbezoek zou worden afgewezen omdat het modem na een reset weer zou werken. Ja het werkt, maar slechts tijdelijk. Ik zit vast.. Zucht, en nu?


Als je mij middels PB je klantnummer stuurt dan kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.
Ziggo WebCare Jelle
 
frommers
Even een update. ben hierin nog niet zo bekend op deze forum.

vanochtend was de modem weer uit,en had bij toeval ook een keer gezien dat de modem zich zelf weer opstarte.
ziggo maar weer eens gebeld en ja wachten het verhaal weer telkens uitgelegd,
drie maal doorverbonden en uiteindelijk wat ze zeggen de techni aan de lijn.
Die vertelde mij dat hij niets kon vinden van een storing aan de modem,hij heeft wel eerst mij de modem oplaten starten.
Toen kreeg ik ook nog een wazig verhaal over een stroom hik waardoor mijn modem uitging.En ja omdat er volgens hem er niets aan de hand was met de modem GEEN monteur was niet nodig.
Maar na nog veel( praten en klagen en erop staan dat er een monteur langs moest komen)omdat het al veels te lang duurde voor een goede oplossing.
O ja mijn modem valt altijd na middennacht uit.is ook al een andere router tussen geweest.kabels zijn ok.
 
MisterSenseo
Die stroom-hik zou te verklaren kunnen zijn..........
Probeer eens met een verlengsnoertje je modem aan te sluiten op een ander stopcontact,bijvoorbeeld waar je wekkerradio ook op staat?
Bij mij is afgelopen week door het energiebedrijf de aanvoerleiding vervangen omdat er stroomhikken waargenomen waren in de wijk,wat mijzelf overigens nooit is opgevallen,dus die "stroomhik" zou ik me nog kunnen voorstellen ook.
Het hoeft niet altijd aan Ziggo te liggen of hun apparatuur,het kan ook aan jouw eigen stroomcircuit liggen,probeer het uit.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitvallen modem ubee na middennacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie