Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Service+ voor klachten onbereikbaar!
|
|
sabientje |
Geplaatst op 16-09-2011 11:05
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 16-09-2011 |
Ziggo bied een extra service aan, genaamd service+. Deze service is alleen over een duur telefoonnummer te bereiken. We hadden een afspraak gemaakt (€€), wat van hun kant zonder reden geannuleerd werdt. Na een telefoontje van ons (€€) blek het toch door te gaan. Dag van afspraak: monteur komt niet. Weer gebeld (€€), we moeten geduld hebben, jaja. Uiteindelijk, 3 uur te laat, komt er een monteur. Maar die monteur kan ons niet helpen, hij had een verkeerde opdracht gekregen. Voor ons probleem moest er een andere monteur komen…We zouden teruggebeld worden! Nou dat gebeurde er pas 2 weken later, inmiddels was natuurlijk alles al geregeld door een ander bedrijf… We proberen nu ons geld terug te krijgen voor al die onnodige telefoontjes die door hun fouten veroorzaak werden. Maar service+ is hiervoor onbereikbaar. Volgens hun moeten we de klacht bij Ziggo klanterservice wegleggen. De klanterservice zegt dat we bij service+ moeten zijn… lekker zeg! Weer een mailtje naar de klantenservice gestuurd met de vraag naar een post- of emailadres van service+ , maar het enige antwoord van de klanterservice is steeds dat we weer met service+ moeten bellen. Dus nog meer kosten moeten maken om niet geholpen te worden. Het is toch te gek voor woorden, een bedrijf moet toch minimaal schrijftelijk te benaderen zijn!? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 16-09-2011 12:26
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Ik zet dit even door naar Ziggo Webcare. |
|
|
Ziggo-WebCare_Erwin |
Geplaatst op 16-09-2011 13:13
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 08-09-2011 |
Aangezien dit blijkbaar nogal wat voeten in de aarde heeft gehad tot nu toe wil ik u graag tegemoetkomen in de gemaakte belkosten. Graag ontvang ik uw telefoonnummer via een Persoonlijk Bericht zodat ik contact met u kan opnemen om dit verder af te handelen Met vriendelijke groet, Ziggo Webcare Erwin Ziggo WebCare
|
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 16-09-2011 13:17
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Quote sabientje schreef: Ziggo bied een extra service aan, genaamd service+. Deze service is alleen over een duur telefoonnummer te bereiken. We hadden een afspraak gemaakt (€€), wat van hun kant zonder reden geannuleerd werdt. Na een telefoontje van ons (€€) blek het toch door te gaan. Dag van afspraak: monteur komt niet. Weer gebeld (€€), we moeten geduld hebben, jaja. Uiteindelijk, 3 uur te laat, komt er een monteur. Maar die monteur kan ons niet helpen, hij had een verkeerde opdracht gekregen. Voor ons probleem moest er een andere monteur komen…We zouden teruggebeld worden! Nou dat gebeurde er pas 2 weken later, inmiddels was natuurlijk alles al geregeld door een ander bedrijf… We proberen nu ons geld terug te krijgen voor al die onnodige telefoontjes die door hun fouten veroorzaak werden. Maar service+ is hiervoor onbereikbaar. Volgens hun moeten we de klacht bij Ziggo klanterservice wegleggen. De klanterservice zegt dat we bij service+ moeten zijn… lekker zeg! Weer een mailtje naar de klantenservice gestuurd met de vraag naar een post- of emailadres van service+ , maar het enige antwoord van de klanterservice is steeds dat we weer met service+ moeten bellen. Dus nog meer kosten moeten maken om niet geholpen te worden. Het is toch te gek voor woorden, een bedrijf moet toch minimaal schrijftelijk te benaderen zijn!? Hallo Sabientje, Als je mij middels PB je klantnummer stuurt samen met in het kort waarom je service+ gebeld hebt en wat de kosten waren welke je nu kwijt bent geweest incl. bellen om het in orde te maken plus een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent, dan zorg ik er voor dat er een klacht van gemaakt wordt en dat je terug gebeld wordt. uiteraard is het ook mogelijk om ons schriftelijk te benaderen. ons adres is: Ziggo Afdeling Klantenservice Postbus 43048 3540 AA Utrecht Het adres staat ook op onze site. Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Service+ voor klachten onbereikbaar!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc | Hardware instellingen | : 55 | 26-06-2023 |
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV | Ziggo nieuws | : 1 | 29-06-2020 |
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm | Ziggo nieuws | : 1 | 12-11-2019 |
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? | Algemeen | : 2 | 11-08-2019 |
Advertentie