Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
in kan niet naar buiten bellen
lizianiema
Sedert oktober 2010 (start van mijn Ziggo abonnement) kan ik niet naar buiten bellen op mijn landlijn. Ik ben een paar keer geweest om advies in te winnen - heb ik opgevolgd - en nog steeds kan ik niet gebruik maken van mijn eigen telefoon.
Mijn PC is zeer traag - waarop ik kreeg te horen dat mijn basispakket geen hogere snelheid toelaat.
Mijn TV aanbod is beperkt en de meeste van de tijd kijk ik naar sneeuwbeelden.
Ik geloof dat ik dan maar zou moeten overstappen naar een ander provider.

MisterSenseo
Ik denk dat het slimmer is om eerst je volledige binnenhuisinstallatie na te kijken op slechte contacten en/of kabelbreuken.
TV moet sowieso glashelder zijn en welke internetverbinding je ook hebt,hij moet vlot zijn.
Begin eens met je wandcontactdoos,ik heb het idee dat het probleem daarin zit of de eerste kabel van WCD naar je versterker.

Misschien is het een goed idee om zoveel mogelijk informatie aan ons te geven,welk abonnement,welk tv abonnement,wat voor telefoontoestel,wat voor pc,dat soort zaken.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'in kan niet naar buiten bellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021