obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
UBEE modem in combinatie met Linksys Wireless Access Point
Hans59
Met de installatie van het UBEE-modem heb ik Sweex RO001 (http://www.sweex.com/nl/assortiment/internet-networking/routers/ro001/) en mijn Linksys Wireless Access Point 54g uit de meterkast verwijderd.
Helaas is nu de wifi-verbinding in huis veel minder snel en op zolder niet meer beschikbaar.
Ik heb inmiddels begrepen dat de oplossing ligt in het weer opnieuw installeren van de Linksys, en die aansluiten op de UBEE.
Moet ik daartussen nog de Sweex RO001 plaatsen?
 
kobus1960
Nee, die Sweex kan je achterwege laten.
Schakel wel de WiFi uit van de Ubee, dat voorkomt elkaar storen.
 
Hans59
Het uitzetten van Wifi op de UBEE modem brengt mij weer terug naar af: wat ben ik er nu meer opgeschoten?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 26 2011 20:30:05:
Hoe schakel ik Wifi uit op het UBEE-modem?
Gewijzigd door Hans59 op 26-12-2011 20:30
 
BMP

Quote

Hans59 schreef:

Met de installatie van het UBEE-modem heb ik Sweex RO001 (http://www.sweex.com/nl/assortiment/internet-networking/routers/ro001/) en mijn Linksys Wireless Access Point 54g uit de meterkast verwijderd.
Helaas is nu de wifi-verbinding in huis veel minder snel en op zolder niet meer beschikbaar.
Ik heb inmiddels begrepen dat de oplossing ligt in het weer opnieuw installeren van de Linksys, en die aansluiten op de UBEE.
Moet ik daartussen nog de Sweex RO001 plaatsen?


Je zegt zelf :......Ik heb inmiddels begrepen dat de oplossing ligt in het weer opnieuw installeren van de Linksys, en die aansluiten op de UBEE.

Waarom moet de wifi van de ubee dan aan? de linksys heeft toch wifi en die sluit je aan op een lan poortje,.....
dan heb je tenminste een goed signaal wat dan geen last kan hebben van de ubee met wifi,.... dat is wat Kobus bedoeld.Smile
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
@Hans, ik heb begrip voor je boosheid.
Als je ook even begrip voor dit onafhankelijke forum wil tonen?
Vervolgens even de handleiding van je EVW door wil nemen?
En dan even de antwoorden je al hebt gekregen nog even door
wil nemen, dan heb je de oplossing. Al is dit niet de bedoeling
van een nieuw modem/router, vandaar mijn begrip. Wink

Ik heb het andere topic, waar je het over hetzelfde geval hebt gesloten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UBEE modem in combinatie met Linksys Wireless Access Point', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie