Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
Interactieve ontvanger - Cisco 8485DVB
|
|
Giesenmenke |
Geplaatst op 27-12-2011 19:19
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27-12-2011 |
Geachte dames, heren, Sinds enkele maanden hebben wij een interactieve ontvanger. De 1e weken ging alles goed met opnemen tot dat de harde schijf kapot bleek en we een nieuwe interactieve ontvanger kregen. Deze hebben we nu 2 weken maar bij opnemen blijkt de opname steeds maar een gedeelte te zijn en is deze vroegtijdig beƫindigd waardoor we maar halve programma's op de schijf hebben staan??? Hoe kan dit?? Zijn er bepaalde instellingen die ik moet wijzigen? Ik kan hierover niets terug vinden in online handleidingen? Ik zie bij instellingen recorder wel iets staan over timeshift maar weet niet wat dit doet of betekend? Ik heb zowel directe opnamen als elf opnamen gedaan. Kan iemand me helpen of is de harde schijf weer defect??? Groet Ruud |
|
|
flamke |
Geplaatst op 27-12-2011 23:36
|
Activiteit Berichten: 59 Lid sinds: 07-10-2009 |
hoi ruud dat de opnames vroegtijdig stopen kan liggen aan de instelling van de opname standaard neemt de recorder 5 minuten eerder op en stopt 5 minuten later met opnemen. Als je 2 opnames achter elkaar zet moet je wel rekening houden met dat de laatste geplande opnamen 5 minuten eerder begint indien dit op de zelfde zender is. Dan is de kans groot dat hij 5 minuten van de opname afpakt die daar voor loopt. Tevens zijn er heel erg veel problemen op moment met de Cisco 8485 Ziggo is al een enorme lange tijd bezig met een firmware update (software verbetering) Om de bekende kinderfoutjes er uit te halen. Maar ziggo laat de klanten hiermee wel heel erg lang in de kou de problemen spelen al vanaf november 2010 Even googelen ( ziggo gebruikers forum )en je ziet een waslijst aan klachten over dit aparaat op internet |
|
|
Giesenmenke |
Geplaatst op 28-12-2011 15:01
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27-12-2011 |
Hoi Flame Dank voor de snelle reactie. Ik heb gekeken maar instellingen staan standaard inderdaad op 5 minuten eerder beginnen en 5 minuten na opname door laten lopen. Hier heb ik niets aan gewijzigd. Bij enkele programma's is dit ook een verklaring voor maar 'gedeeltelijke'opname. Er zijn echter programma's bij die 3 uur duurde en waar maar helft is opgenomen. Dit snap ik dus niet maar zou dus verklaarbaar kunnen zijn mbt klachten waar je op doelt. Lijkt me geen harde schijf fout aangezien er opname zijn. Heb sinds bestelling en levering van interactieve recorder en tv sowieso al behoorlijk slechte ervaringen waarbij je als klant behoorlijk in de kou wordt gezet en je aan je lot wordt overgelaten en er behoorlijk laconiek wordt omgegaan met klachten. Een mens zou alleen daardoor al door kunnen draaien! Zijn er evt betere alternatieven die dezelfde soort werking hebben en die je kunt gebruiken in combinatie met interactieve tv van ziggo (cq smartcard ziggo) ?? Ik ben niet erg technisch en heb een hekel aan alle nieuwe vernieuwingen wat apparatuur betreft. Zou niet weten waar naar te kijken. Zou wel wat meer onafhankelijk willen zijn van service Ziggo (overige aanbieders is overigens geen haar beter) bvd Ruud |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve ontvanger - Cisco 8485DVB', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Cisco TOD rule inregelen lukt niet | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 10-11-2019 |
2 X Cisco 8485 DVB | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 1 | 22-02-2019 |
Cisco 8485 DVB | Storing | : 4 | 09-02-2019 |
Beperken ps4 via modum cisco epc3928 | Instellingen software | : 6 | 17-09-2018 |
Advertentie