obey-robots.txt
23 November 2017, 08:17
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 36% [14 stemmen]
36% [14 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 64% [25 stemmen]
64% [25 stemmen]

Stemmen: 39
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken

Interactieve ontvanger - Cisco 8485DVB

Giesenmenke
Geachte dames, heren,

Sinds enkele maanden hebben wij een interactieve ontvanger. De 1e weken ging alles goed met opnemen tot dat de harde schijf kapot bleek en we een nieuwe interactieve ontvanger kregen.

Deze hebben we nu 2 weken maar bij opnemen blijkt de opname steeds maar een gedeelte te zijn en is deze vroegtijdig beëindigd waardoor we maar halve programma's op de schijf hebben staan???

Hoe kan dit?? Zijn er bepaalde instellingen die ik moet wijzigen? Ik kan hierover niets terug vinden in online handleidingen?

Ik zie bij instellingen recorder wel iets staan over timeshift maar weet niet wat dit doet of betekend? Ik heb zowel directe opnamen als elf opnamen gedaan.

Kan iemand me helpen of is de harde schijf weer defect???

Groet
Ruud
 
flamke
hoi ruud
dat de opnames vroegtijdig stopen kan liggen aan de instelling van de opname
standaard neemt de recorder 5 minuten eerder op en stopt 5 minuten later met opnemen.

Als je 2 opnames achter elkaar zet moet je wel rekening houden met dat de laatste geplande opnamen 5 minuten eerder begint indien dit op de zelfde zender is. Dan is de kans groot dat hij 5 minuten van de opname afpakt die daar voor loopt.

Tevens zijn er heel erg veel problemen op moment met de Cisco 8485 Ziggo is al een enorme lange tijd bezig met een firmware update (software verbetering)
Shock
Om de bekende kinderfoutjes er uit te halen.
Maar ziggo laat de klanten hiermee wel heel erg lang in de kou de problemen spelen al vanaf november 2010

Even googelen ( ziggo gebruikers forum )en je ziet een waslijst aan klachten over dit aparaat op internet
 
Giesenmenke
Hoi Flame

Dank voor de snelle reactie. Ik heb gekeken maar instellingen staan standaard inderdaad op 5 minuten eerder beginnen en 5 minuten na opname door laten lopen. Hier heb ik niets aan gewijzigd. Bij enkele programma's is dit ook een verklaring voor maar 'gedeeltelijke'opname. Er zijn echter programma's bij die 3 uur duurde en waar maar helft is opgenomen. Dit snap ik dus niet maar zou dus verklaarbaar kunnen zijn mbt klachten waar je op doelt.

Lijkt me geen harde schijf fout aangezien er opname zijn.

Heb sinds bestelling en levering van interactieve recorder en tv sowieso al behoorlijk slechte ervaringen waarbij je als klant behoorlijk in de kou wordt gezet en je aan je lot wordt overgelaten en er behoorlijk laconiek wordt omgegaan met klachten. Een mens zou alleen daardoor al door kunnen draaien!

Zijn er evt betere alternatieven die dezelfde soort werking hebben en die je kunt gebruiken in combinatie met interactieve tv van ziggo (cq smartcard ziggo) ?? Ik ben niet erg technisch en heb een hekel aan alle nieuwe vernieuwingen wat apparatuur betreft. Zou niet weten waar naar te kijken. Zou wel wat meer onafhankelijk willen zijn van service Ziggo (overige aanbieders is overigens geen haar beter)

bvd
Ruud
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve ontvanger - Cisco 8485DVB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 4 22-11-2017 21:01
VPN vanaf Cisco modem Eigen netwerk 4 01-04-2017 12:06
Cisco epc3925 kapot of storing? Storing 6 07-03-2017 14:16
Cisco 8485 blijft in loop Klacht over Ziggo 10 19-02-2017 18:22
storing interactieve televisie van Ziggo Storing 4 22-11-2016 14:14
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Zippo00:59:12
| Gilex01:09:06
| Justin2302:42:57
| Matty03:44:35
| MisterSenseo04:59:47
| Oliversaccount10:21:53
| wwdv10:28:34
| Black Tiger11:15:40
| hetapestaartje11:37:45
| Bitfreak12:35:09
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet