Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
niet alle zenders
frankwouw
Ik ben nu 10 jaar bij Ziggo, maar kan niet zeggen dat het signaal constant is. Ik woon in het buitengebied en dat betekent met 5 aansluitingen in een straat van 500 meter.

Mijn hele installatie ( 2 TV's ) bestaat uit dikke coax sateliet kabel en metalen stekkers.
Op aanraden van een Ziggo monteur in de meterkast nog een KONIG antenneversterker en nog steeds vallen zenders weg of komen de HD zenders blokkerig door.
Dan klaag ik weer en schroeven ze signaal weer op en een paar maanden later beginnen de eerste storingen weer en zo gaat dat al jaren.
Ik wil een definitieve oplossing dat ht ALTIJD werkt. Belachelijk dat dit niet te regelen valt.

Kent iemand bijvoorbeeld betere in-house versterkers?
Hoe kan ik zien of Ziggo wel het juiste levert? Het is voor iemand met een multimeter niet na te meten en de monteurs die komen zwijgen ook.
Ik wil als consument weten of Ziggo zijn afspraken nakomt en continue de juiste minimale signaalsterkte levert op alle frequenties.

Heeft iemand gelijksoortige problemen.

Frank

kobus1960
Klik even in het onderschrift (welke de MOD's hier gebruiken) op het rode
stukje klikkerdeklik. Daar staat de ideale opstelling, met een Tratec versterker.
Bedenk je wel dat de versterker altijd retoursgeschikt moet zijn!!
hier (klik) de omschrijving.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet alle zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020