Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
HD recorder (Pioneer) aansluiten op Samsung TV met CI+ module lukt niet
|
|
mhaanen |
Geplaatst op 18-04-2012 18:02
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 09-10-2011 |
Hallo, Sinds kort heb ik een Samsung D7000 TV met CI+ module voor Ziggo. Werkt prima allemaal! Alleen weet ik niet hoe ik mijn HD recorder (Pioneer DVR 550H) nu moet aansluiten... Wie wel? Grtz, Martin |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 18-04-2012 19:00
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Kabel van ziggo (antennekabel) in de hdrecorder doen (RF in) dan kabel (RF out) van Hdrecorder in TV doen. (signaal is doorgelust zeg maar.) Vervolgens HDMI kabel van HD recorder in Je tv doen op een vrij HDMI slot. Nadeel is dat je alleen analoog kan opnemen. Daarom verkopen ze tegenwoordig zoveel van die settopboxen/pvr's met harddiskrecorders erin. Werkt allemaal veel eenvoudiger en je kunt dan wel digitaal opnemen. Maarja, als je nog een hdrecorder hebt dan wil je die natuurlijk gebruiken. Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD recorder (Pioneer) aansluiten op Samsung TV met CI+ module lukt niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Aansluiten oude tv op mediabox next | Algemeen | : 3 | 27-09-2022 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Advertentie