Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Ik kan niet live TV kijken op Android tablets en smartphones
Ik kan niet live TV kijken, en ik woon in COGAS gebied. Ik kan niet live TV kijken, en ik woon in COGAS gebied. 50%[4 stemmen]
Ik kan niet live TV kijken, want mijn telefoon/tablet wordt niet ondersteund. Ik kan niet live TV kijken, want mijn telefoon/tablet wordt niet ondersteund. 0%[0 stemmen]
Ik kan niet live TV kijken om een andere reden. Ik kan niet live TV kijken om een andere reden. 50%[4 stemmen]
Totaal stemmen : 8
 Onderwerp afdrukken
COGAS gebied, live TV kijken op Android tablets en smartphones lukt niet.
Zippo
Enquete over live TV kijken op Android tablets en smartphones.

Mocht er een optie ontbreken geef dat dan hieronder door.

Ook ervaringen over live TV kijken op Android tablets en smartphones zijn welkom. Is de kwaliteit voldoende? Zijn er haperingen? etc.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Black Tiger
Da's toevallig, op een hobbyforum waar ik ook zit, klaagde daar al iemand over die in het Cogas gebied zit.
Cogas gaat er nu met Ziggo naar kijken.

Lees maar hier:
http://www.duckfiles.org/board/showth...hp?t=40153
Greetings, Black Tiger

Zippo
Ook na de update van de ziggo tv app is het nog steeds niet mogelijk met mijn alles in 1 plus pakket via mijn android samsung tv te kijken. Mad

?id=1wqxcou
speed-testing

Zippo
Ook in Cogas gebied werkt de Ziggo TV app nu! Wel even verwijderen en opnieuw installeren.
Het extra uurtje vannacht (zomer -> wintertijd) maar eens mee gaan spelen.

?id=1wqxcou
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'COGAS gebied, live TV kijken op Android tablets en smartphones lukt niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie