obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nieuwsgroepen / Newsgroups. Welke download programma's zijn er en wat zijn de instellingen? Grabit, Bitcomet, Bittorrent, nzb, spotplanet, spotworld, ftd, etc. Blokkeert Ziggo poorten.
 Onderwerp afdrukken
Downloaden van nieuwsgroepen via News.ziggo.nl gaat nauwlijks
bcminnes
Sinds de laatste 2 weken gaat het downloaden van bestanden via de nieuwsgroepen (news.ziggo.nl) dramatisch slecht, snelheden zijn belabberd 400kb/s gemiddeld daarbij heb ik het idee dat het signaal continu wegvalt.
Dit is zwaar irritant.

Iemand een idee waarom dit gebeurt, doorgaans kan je met ziggo redelijk downloaden.
 
MisterSenseo
Stichting Brein, Tim Kuik, need I say more ???
Als ze het niet kunnen verbieden gaan ze het toch gewoon storen ?
Voorheen haalde ik met 1 server met 16 threads ( payserver ) met gemak de 120 Mbit, nu haal ik met 4 ( !!! ) payservers met totaal 64 threads krap de 100 Mbit, als ik dat al haal.........elke willekeurige speedtest staat strak op 121 Mbit.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nicholas
Die newsserver van ziggo heeft volgens mij totaal geen prioriteit. Leuk als je af en toe eens iets wil downloaden maar meer ook niet. Ze hebben er ook geen belang bij om een goede newsserver te bieden, dan gaat iedereen enorm veel downloaden, wordt de server weer te veel belast, etc. Kost allemaal meer geld dan het oplevert.

Lekker een payserver nemen joh. Gaat veel sneller, betere retentie, etc.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
bcminnes
bedankt voor je reactie
 
bcminnes
Ik kijk het nog ff aan ,anders overweeg ik toch om een payserver te nemen.
Niet omdat ik zovaak download maar puur om dat het me zwaar irriteerd als ik iets wil downloaden en het duurt een eeuwigheid.
 
kobus1960
Welke ik gebruik, na Eweka, door kuik (bewust zonder hoofdletter) om zeep
geholpen, en download2day, werd te duur;

Newsconnection, een niet goedkope optie, maar wel razendsnel.
Niet te splitsen. Gebruik ik op 1 pc. (je snapt wel welke).

Sunny is top, niet altijd even snel, maar je kunt dat account splitsen
door de draadjes te delen. Gaat prima, op 3 pc's.
 
MaXMhZ
Waarom onnodig geld over de balk gooien? Gewoon Bittorrents gebruiken.
De Demonoid tracker is sinds een paar dagen weer actief, en TPB is makkelijk te bereiken via de proxy van GeenStijl.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/...orwar.html


Smile Al dat ingewikkelde usenet gedoe vind ik maar niks.

Ik kan 12 lijnen open zetten naar usenet servers van Cambrium. Het is me de moeite gewoon niet waard
Gewijzigd door MaXMhZ op 14-11-2012 04:32
 
Nicholas
Ik vind usenet echt super simpel om te gebruiken. Je haalt een film in no time binnen. Film wordt automatisch gechecked, evt. par2 files worden gedownload, wordt automatisch uitgepakt. Klaar.

Bij die torrents is het maar afwachten hoeveel mensen het bestand hebben. Dan ben je uren zoet als het om een minder populair bestand gaat.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
kobus1960
Daar denk ik net zo over, op onderstaande site is het perfect uitgelegd.

http://www.binaries4all.nl/
 
BMP
Ik gebruik beide, Annoying usenet heeft wel de voorkeur Thumbs Up
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloaden van nieuwsgroepen via News.ziggo.nl gaat nauwlijks', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie