obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
cisco dvr (zwart) timer functioneerd niet goed
rligt
Sinds kort werkt mijn cisco dvr van ziggo niet correct ,timer functies werken niet meer volgens Ziggo is dit een firmware probleem waar door cisco aan gewerkt wordt dus neem ik aan dat dat bij alle ? ziggo cisco dvr 's zo is ?
Of kreeg ik een leuk kul verhaal te horen en wordt ik aan het lijntje gehouden .
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Er zijn wel problemen bekend met de opnamefunctie maar het is niet zo dat het in zijn geheel niet meer werkt, dit zou zich sporadisch voor doen. Tevens is dit nog in onderzoek.
Ziggo WebCare Jelle
 
rligt
Ik kan inprogrameren maar hij neemt de programma's meestal niet op er verschijn ook na het openemen (wat dus niet lukt )een doorgestreepte R achter de opname opdracht.
Bij het op de hand opnemen zijn de opnamen niet te bekijken en hoor je vooral alleen geluid (hakkelend)en geen duidelijk beeld cq een niet sync beeld .
Recorder is los gekoppeld geformateerd ,en fabrieks instellingen terug gezet maar probleem blijft.
Ik heb dit eerst per mail gecomuniseerd(naar de klanten service) en kreeg als antwoord dat ik dan contact moet opnemen met de klantenservice ??,hierop ik ik toen maar gebeld en het nogmaals uitgelegd en kreeg als antwoor bekend probleem n.l. firmware
"U moet wachten tot we samen met cisco een oplossing hebben"
Maar als dit zo is zou dat bij heel veel of alle cisco dvr's moeten zijn omdat de firmaware via het ziggo net verspreid wordt.
 
kobus1960
Hier zien we dit probleem (naar ik meen) voor het eerst langskomen.
Ik heb er zelf totaal geen last van.
Heb even wat na gevraagd bij vrienden/kennissen, ook geen last.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'cisco dvr (zwart) timer functioneerd niet goed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie