Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
Cisco HD recorder problemen na laatste update.
|
|
briolet |
Geplaatst op 05-05-2013 15:47
|
Expert » 8100AA » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » Airport Extreme (2x) » Humax iHDR-5200c Berichten: 808 Lid sinds: 12-05-2012 |
Blijkbaar zend de Cisco een signaal mee dat aangeeft dat dit niet opgenomen mag worden. Het schijnt echter dat niet alle recorders deze info respecteren. Dus sommigen doen het wel en anderen weer niet. Als je Googled vindt je tips met kastjes die dit signaal doorgeven met de beveiliging op off. |
|
|
AB_DXB |
Geplaatst op 06-05-2013 09:14
|
Activiteit » Rijswijk » Alles-in-1 Basis » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 4 Lid sinds: 04-05-2013 |
Het komt er gewoon op neer dat Ziggo in de levering, ofwel van het signaal, ofwel van de update van de CISCO software iets heeft veranderd (= verslechterd) heeft zonder de gebruikers daarvan op de hoogte te stellen. Dit is een verslechtering van leveringsvoorwaarden en een beperking van de gebruiksmogelijkheden. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 06-05-2013 11:51
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Daar kan ik me wel in vinden. Ze hadden wel even mogen aangeven dat ze dit gingen doen.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 08-05-2013 16:08
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
Het probleem van niet kunnen opnemen vanaf de scart uitgang is bij ons bekend en zal op termijn opgelost worden.
Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
AB_DXB |
Geplaatst op 08-05-2013 16:17
|
Activiteit » Rijswijk » Alles-in-1 Basis » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 4 Lid sinds: 04-05-2013 |
Over wat voor termijn praten we? 1 week, 1 maand, 1 jaar of op de lange termijn.... Graag wat specifieker. |
|
|
Desmark |
Geplaatst op 08-05-2013 16:47
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 07-05-2010 |
Hi, Ook ik heb een probleem met de cisco, Epg ziet niet wat er 's avonds te doen is op de zenders, gewoon blanco, en ik krijg al een paar keer de melding : "er is een probleem met de harde schijf. Zet uw ontvanger uit en opnieuw aan.". Ik heb de helpdesk gebeld en moet de harde schijf leegmaken ( hij noemt het formateren) en terugzetten naar fabrieksinstellingen en de zenders opnieuw instellen. Ik zal dat natuurlijk eerst uitproberen, maar misschien heeft het ook met een update te maken. De cisco is nu 11 maanden oud. Mv.g. Desmark |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 08-05-2013 17:29
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Hmmz... gisteravond een SD opname gemaakt, toevalig weer een rood bolletje ernaast toen het klaar was. De opname was verder prima in orde. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 03-06-2013 13:43
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
@ ajmdriessen, Mocht je ontvanger niet ouder dan 2 jaar zijn, dan mag je mij een PB sturen met het serienummer van het apparaat en je klantnummer, dan zorg ik ervoor dat je een stikker ontvangt waarmee je de ontvanger kunt opsturen om hem na te laten kijken. Mocht hij defect zijn, dan krijg je een vervangende.
Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Eepy |
Geplaatst op 13-09-2013 17:14
|
Activiteit » Brunssum » 6441JS Berichten: 1 Lid sinds: 13-09-2013 |
Hoi, nog niet alles gelezen, maar heb een probleem met het afspelen van opnames via EPG door een Cisco 8455dvb. Iemand een idee hoe ik dit snel kan oplossen. |
|
|
Ziggo-WebCare_Jelle |
Geplaatst op 17-09-2013 15:55
|
Activiteit Berichten: 201 Lid sinds: 30-04-2010 |
@eepy, kun je misschien iets duidelijker aangeven wat voor probleem je ervaart? Lukt het afspelen niet of is het beeld slecht tijdens het afspelen?
Ziggo WebCare Jelle
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco HD recorder problemen na laatste update.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Firmware update SmartWifi pods | Algemeen | : 6 | 23-02-2022 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
Cisco TOD rule inregelen lukt niet | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 10-11-2019 |
2 X Cisco 8485 DVB | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 1 | 22-02-2019 |
Cisco 8485 DVB | Storing | : 4 | 09-02-2019 |
Advertentie