Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Cisco HD recorder problemen na laatste update.
briolet
Blijkbaar zend de Cisco een signaal mee dat aangeeft dat dit niet opgenomen mag worden. Het schijnt echter dat niet alle recorders deze info respecteren. Dus sommigen doen het wel en anderen weer niet.
Als je Googled vindt je tips met kastjes die dit signaal doorgeven met de beveiliging op off.
 
AB_DXB
Het komt er gewoon op neer dat Ziggo in de levering, ofwel van het signaal, ofwel van de update van de CISCO software iets heeft veranderd (= verslechterd) heeft zonder de gebruikers daarvan op de hoogte te stellen. Dit is een verslechtering van leveringsvoorwaarden en een beperking van de gebruiksmogelijkheden.
 
Black Tiger
Daar kan ik me wel in vinden. Ze hadden wel even mogen aangeven dat ze dit gingen doen.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Het probleem van niet kunnen opnemen vanaf de scart uitgang is bij ons bekend en zal op termijn opgelost worden.
Ziggo WebCare Jelle
 
AB_DXB
Over wat voor termijn praten we? 1 week, 1 maand, 1 jaar of op de lange termijn....
Graag wat specifieker.
 
Desmark
Hi,
Ook ik heb een probleem met de cisco, Epg ziet niet wat er 's avonds te doen is op de zenders, gewoon blanco, en ik krijg al een paar keer de melding : "er is een probleem met de harde schijf. Zet uw ontvanger uit en opnieuw aan.".
Ik heb de helpdesk gebeld en moet de harde schijf leegmaken ( hij noemt het formateren) en terugzetten naar fabrieksinstellingen en de zenders opnieuw instellen.
Ik zal dat natuurlijk eerst uitproberen, maar misschien heeft het ook met een update te maken.
De cisco is nu 11 maanden oud.

Mv.g.
Desmark
 
Black Tiger
Hmmz... gisteravond een SD opname gemaakt, toevalig weer een rood bolletje ernaast toen het klaar was.
De opname was verder prima in orde.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo-WebCare_Jelle
@ ajmdriessen, Mocht je ontvanger niet ouder dan 2 jaar zijn, dan mag je mij een PB sturen met het serienummer van het apparaat en je klantnummer, dan zorg ik ervoor dat je een stikker ontvangt waarmee je de ontvanger kunt opsturen om hem na te laten kijken. Mocht hij defect zijn, dan krijg je een vervangende.
Ziggo WebCare Jelle
 
Eepy
Hoi, nog niet alles gelezen, maar heb een probleem met het afspelen van opnames via EPG door een Cisco 8455dvb. Iemand een idee hoe ik dit snel kan oplossen.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
@eepy, kun je misschien iets duidelijker aangeven wat voor probleem je ervaart? Lukt het afspelen niet of is het beeld slecht tijdens het afspelen?
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco HD recorder problemen na laatste update.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie