obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Tv geschikt voor interactieve CI-module?
Ingrid65
Volgens de nieuwsbrief en de Ziggo site komt interactieve tv ook beschikbaar zonder los kastje, met een interactieve CI-kaart. Je tv moet daar dan wel geschikt voor zijn, helder.

Volgens het overzicht komt mijn tv niet in aanmerking. Maar de tv heeft ook internet, dus ik vroeg het me toch af, of hij, ook al staat hij niet vermeld in de lijst met geschikte tv's, toch in aanmerking komt.
Het is de volgende tv: http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/tv-archive/LE40C750R2WXXN

Dank en groet
Ingrid
 
Zippo
Mijn redelijk recente philips tv staat ook niet in het overzicht. Ik ga er dus van uit dat ik niet via de CI+ kaart/module van interactieve televisie gebruik kan maken. De tv heeft overigens ook een internet aansluiting.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv geschikt voor interactieve CI-module?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Hilversum klaar voor Gigabit-internet, twee derde van Nederland zsm Ziggo nieuws : 1 12-11-2019
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Advertentie