Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
wifispots
|
|
steps677 |
Geplaatst op 03-09-2013 22:17
|
![]() Activiteit ![]() » Berkel-enschot » 5056MP » ubee Berichten: 1 Lid sinds: 03-09-2013 |
Hallo, ik heb wifispots op iPhone4 ingesteld, maar als ik bij mijn eigen router kom maakt hij verbinding met ziggo (dus wifispot) en niet met mijn eigen netwerk. Dat moet ik dus handmatig doen.... Das dus niet handig aangezien ik regelmatig op een dag wegga en weer terugkom. Bij iphone kan ik geen voorkeursnetwerk aangeven. Ook vind ik de snelheid buitenshuis niet echt geweldig bij de wifispots , ik kom er wel veel tegen, het principe is prima. Nu de uitvoering nog! |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 04-09-2013 02:04
|
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2865 Lid sinds: 07-04-2011 |
Klopt, dat is een nadeel van de iPhone. Waarom weet ik niet maar de Samsung doet dat beter. Hier thuis springt hij op mijn eigen Accespoint voor een verbinding en buitenshuis op Ziggo verbindingen. Het grootste nadeel vind ik persoonlijk dat de Ziggo modems niet bepaald een goed wifibereik hebben en bij het over straat lopen de zaak continue aan het klapperen is en ik vrij dicht bij een huis moet staan om een streepje of twee verbinding te krijgen. Het principe is dus wel goed, maar naast de uitvoering schort het ook aan bereik in mijn optiek. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifispots', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. | Klacht over Ziggo | : 4 | 26-04-2016 |
Ziggo wijzigt beveiliging WifiSpots | Ziggo nieuws | : 2 | 25-04-2016 |
Ziggo wifispots op mijn Acer smartphone. | Algemene computer en software vragen. | : 2 | 09-01-2016 |
Delta en Ziggo koppelen WifiSpots | Ziggo nieuws | : 2 | 05-08-2015 |
Ziggo Wifispots- Bijna geen verbinding | Klacht over Ziggo | : 16 | 24-05-2015 |