obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware van modems, routers, decoders. Wat is de nieuwste firmware. Hoe kan ik mijn firmware versie vinden. Zelf een firmware upgrade gespot, deel het met ons.
 Onderwerp afdrukken
Firmware Netgear JWNR 2000 updaten
Zielco
Goede avond!

Een aantal jaar geleden heb ik een Netgear (J)WNR 2000 Wifi-router bij Ziggo gekocht (50eu tt). Wat ik toen niet wist (en nu helaas wel) is dat Ziggo deze netgear router heeft 'gelocked'; je kunt zelf de firmware niet updaten, ook al zijn het de officiële updates van Netgear. Ziggo beloofde met eigen firmware updates te komen, echter nooit gezien.

Het probleem is dat de Wifi functie van de router al een jaar lang slechter wordt en nu op een punt is dat je verbinding steeds wegvalt en de snelheid max 0.1 mbps downloaden is.
Netgear heeft al verschillende updates uit die dit probleem schijnen aan te pakken (cache loopt vol ofzo?), maar deze kan ik dus niet in de router krijgen.
Met Ziggo bellen heeft nog niet tot een oplossing geleid; ik zou worden teruggebeld, maar dat is ook alweer 3 weken terug.

Ziggo belooft op de site dat alle Netgear routers handmatig zijn te updaten.... wellicht heeft dit alleen betrekking op de huidige. Als ik dit geweten had, dan had ik de router natuurlijk ergens anders gekocht.

Heeft iemand met deze router dezelfde problemen? Is er een oplossing voor of kan ik beter een nieuwe kopen?
 
nl3prc
Heb je al geprobeert om de hem te resetten naar fabrieks instellingen en dan nog eens die updates te flashen in het EEPROM van de router

Het kan natuurlijk ook zijn dat de router zijn beste tijd heeft gehad maar meestal ligt het gewoon aan de software.
Zowel waarom dan niet
 
Zielco

Quote

nl3prc schreef:

Heb je al geprobeert om de hem te resetten naar fabrieks instellingen en dan nog eens die updates te flashen in het EEPROM van de router

Het kan natuurlijk ook zijn dat de router zijn beste tijd heeft gehad maar meestal ligt het gewoon aan de software.


Resetten naar fabrieks meerder malen geprobeerd, maar mag niet meer baten. Updates flashen in het EEPROM? Heb je een korte uitleg of link hoe dat werkt?
 
nl3prc
Als je een update heb gedowload shrijf je die weg in een flash eprom dat lukt dus bij jouw niet nou dacht ik dat je middels het naar fabrieks instellingen terug zetten van de router het wel zou gaan lukken maar je geeft zelf al aan dat dit niet wil

Helaas heb ik niet meer opties in gedachte
Zowel waarom dan niet
 
Zielco
Nee dat werkt helaas niet, ziggo heeft dat geblokkeerd op de één of andere manier (update knop is verwijderd uit router interface). Ik ga maar eens op zoek naar een nieuwe router, niet via ziggo Smile
 
nl3prc
Ik mag helaas om de een of andere reden niet een link plaatsen zal wel weer een optie wezen van de admin hier die elke link naar zijn eigen site wil reflecteren
Maar heb je het al op het andere forum gevraagd

ziggo - gebruikers . nl
Zowel waarom dan niet
 
MisterSenseo

Quote

nl3prc schreef:

Ik mag helaas om de een of andere reden niet een link plaatsen zal wel weer een optie wezen van de admin hier die elke link naar zijn eigen site wil reflecteren
Maar heb je het al op het andere forum gevraagd

ziggo - gebruikers . nl


Let aub een beetje op je bewoording, we houden het hier graag altijd gezellig.
Er zit iets in het script van de website waardoor niemand fatsoenlijk een link kan plaatsen.
We zitten hier allemaal voor ons plezier en om anderen te helpen met kennis en ervaring, laten we dat asjeblieft zo houden.......Pfft
 
nl3prc
Sorry
Zowel waarom dan niet
 
MisterSenseo

Quote



Dat vind ik ook weer overdreven hihi
We staan als team naast de leden en er niet boven.
We proberen het als geheel zo gezellig mogelijk te houden, en dat stralen we hopenlijk ook uit.......Pfft
 
briolet

Quote

zal wel weer een optie wezen van de admin hier die elke link naar zijn eigen site wil reflecteren

Niet elke link, maar alleen die naar bepaalde concurrerende sites. Ik heb geen idee waarom, want we zijn er toch voor elkaar. In zijn algemeenheid werkt een link hier wel. En zelfs voor de banned' sites zijn er wel truukjes om de link toch te plaatsen. (Maar die ga ik niet noemen als de site administrator deze links zelf wil blokkeren)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Firmware Netgear JWNR 2000 updaten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
verouderde firmware? Firmware : 18 25-06-2018
FirmWare update Firmware : 10 15-04-2017
Nieuwe naamservers updaten niet. Klacht over Ziggo : 3 10-09-2015
Nieuwe firmware v3.2 UPC Horizon mediabox, binnenkort ook bij Ziggo. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 06-05-2015
Advertentie