obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
wifi ziggo
fenymos
wij waren al lid van Casema voor ziggo ten tonele verscheen, ons internet was @Casema.nl en wij krijgen dat niet verandert en berichten
ontvangen van ziggo lukt ook niet, wij hadden alles in 1, dus radio/tv, telefoon en internet. ziggo ziet geen kans om ons wifi te geven
en als wij vragen om een wifi inlogcode zodat wij elders via wifi verbinding kunnen maken geven ze ook niet thuis op onze schriftelijke en
telefonische vragen. WEET IEMAND HOE WIJ ZIGGO IN BEWEGING KUNNEN KRIJGEN VOOR EEN INLOGCODE ZONDER DE TV IN TE SCHAKELEN. In onze hele wijk heeft iedereen wifi van ziggo behalve het blok van 6 woningen waar wij wonen. Ter informatie wij zijn
al ca. 6 weken bezig met ziggo maar het resultaat is nog steeds NUL
 
mesa57
Wifispots inlogcodes kun je op mijnziggo opvragen.
 
Black Tiger
Inderdaad.
Inloggen op Mijn Ziggo. Dan naar Mijn Producten. Klik op Internet en dan staan daar de inloggegevens.
Greetings, Black Tiger
 
kobus1960
Mits je een router bezit die zelf een WiFispot kan draaien. Helpless
 
briolet
Nee hoor, de Wifispot inlogcodes krijg je ook als je nog een simpel modem van Ziggo hebt. Alleen als je de WIfoSpot functie uit zet in je eigen router, krijg je ook geen codes om elders te kunnen inloggen.
 
briolet
Techniek is lastig voor sommigen. b.v. de zin "EEN INLOGCODE ZONDER DE TV IN TE SCHAKELEN" laat zien dat je ergens iets niet begrijpt. De TV heeft niets met inlogcodes van wifi van doen. Zoggo is misschien wel met TV begonnen, maar de Wifi stel je in in de router en niet op je TV.
 
Luuk
Ik denk dat fenymos bedoelt dat hij inlogcodes wil zonder een abo op ziggo te nemen (zonder de tv in te schakelen) want hij zit al bij casema. Tja, en dan gaat het dus niet lukken beste fenymos, je zult toch echt internet van ziggo moeten nemen!
 
kobus1960
Casema IS Ziggo, bestaat als zodanig niet meer, net als wannadoo.
hij heeft een abbo bij Ziggo. Alleen is Ziggo wat slordig met de totale
overname van dergelijke namen. Hebben meer providers last van.
 
mesa57
Hij schrijft wel : WIJ HADDEN ALLES IN 1
Dat is dus verleden tijd ....
 
fenymos
Ik bedoel in dit geval dat wij niet de waardeloze service van ziggo aan de kaak willen stellen via een bepaald tv programma.
sommige bedrijven reageren pas als ze negatief op tv zijn geweest. dus e.e.a. heeft niets te maken met mijn technische kennis
vrgr
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
Advertentie