obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
wifi ziggo
fenymos
U vergist zich, meer dan twintig jaar geleden sloten wij alles in 1 af bij Casema, Casema is overgenomen door Ziggo, zij hebben
alle klanten ook overgenomen met hun contract. Volgens mij heb ik dan recht op wat ik had namelijk, Radio, Televisie, Telefoon en
Internet. Door de overname ben ik dus gedwongen lid geworden van Ziggo, tot redelijke tevredenheid.
Thans belooft Ziggo zijn leden, elders in het land gratis internet, de bestaande leden krijgen een nieuw modem toegezonden.
Wat wij ook proberen Ziggo geeft niet thuis, geen antwoord op onze vragen, geen inlogcode en ook geen nieuw modem.
Voor u ter informatie Casema bestaat niet meer zij zijn ingelijfd door Ziggo.
 
Black Tiger

Quote

Thans belooft Ziggo zijn leden, elders in het land gratis internet, de bestaande leden krijgen een nieuw modem toegezonden.

Nee dat is niet juist, er zijn nog zat klanten die ook geen nieuw modem krijgen.

Het is wel zo dat alle klanten met internet ook gebruik moeten kunnen maken van wifispots. Ik weet niet zeker of dit nu al door het hele land uitgerold is.
Heb je al gekeken bij Mijn Ziggo en dan bij Internet onder Mijn Producten of daar de inloggegevens aanwezig zijn?

Misschien dat anders Webcare er nog iets over kan zeggen?
Greetings, Black Tiger
 
Henk
Ik heb ook nog steeds een oud ubee modem zonder wifi. Maar kan wel gebruik maken van wifispots.
 
briolet
Op de Ziggo site staat wel een vermelding van een klein deel in Friesland dat geen gebruik van de Ziggospots kan maken. Misschien dat je daar woont?

Wat de reden daarvan is weet ik niet, maar dat zal eerder aan de oude provider liggen en zijn afspraken , dan aan Ziggo die overal die Wifispots wil hebben.
 
mesa57
Geertruidenberg ligt niet in Friesland.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
Advertentie