obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard
marcveen
Sinds Ziggo vorige week een storing in de Email heeft gehad vraagt ons email programma (Outlook 2007) geregeld om de wachtwoorden te bevestigen.
De instellingen in Outlook staan goed (wachtwoord bewaren en in de account instellingen staat er geen vinkje bij "server verificatie")
Wat is Ziggo aan het doen met de email dat dit telkens optreed?
 
kobus1960
Dat lijkt sterk op onderstaand probleem, server problemen lijkt mij.

Wijzig vandaag nog uw e-mailinstellingen
 
marcveen
Probleem boven water.
Ziggo heeft weer een email storing.
 
BMP
Webmail kom je wel gelijk op mailbox was wel leeg Helpless ,.... maar ophalen via outlook en thunderbird is bagger Frown

C/p ziggo melding:

Website
Storing e-mail
Door een storing met de e-mail kunt u mogelijk het volgende ervaren:
- Het ophalen van e-mail is (zeer) traag;
- Er komt een foutmelding met de vraag om een gebruikersnaam en een wachtwoord;
- Er komt een foutmelding De server heeft al 60 seconden niet gereageerd;

Wij zijn bekend met het probleem en zoeken naar een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Status: onopgelost
Start: 16 december, 17.18 uur
Verwacht einde: voor 17 december, 00.00 uur
Gewijzigd door BMP op 16-12-2013 21:34
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
briolet

Quote

BMP schreef: Start: 16 december, 17.18 uur


Ziggo is wel zeer traag met het reageren op storingen. Ik lees al sinds 2 december dat dit probleem speelt. Ook de TS geeft aan dat dit al een week speelt en dan vooral in de avonduren als veel mensen gelijktijdig de mail willen ophalen. Dan doet het pijn om te lezen dat Ziggo deze fout pas sinds gisteravond opgepakt heeft.

Gelukkig gebruik ik zelden de ziggo mail en als er iets op binnenkomt, wordt het automatisch doorgestuurd naar mijn eigen mailbox. Dus hier geen pop3 via Ziggo.
 
kobus1960
Hier net zo, ik heb al eens in een ander deel van dit forum m'n
ongenoegen kenbaar gemaakt over het "Ziggo oplos tempo".
De wél leden van Ziggo zijn op het tweede plan als er een actie
gaande is om nieuwe leden te werven. Dus nieuwe leden, denk
niet, dit is service.....Als je binnen bent wordt het een stuk minder.

Mocht je als wél lid toch gebruik kunnen maken van een kado o.i.d.
bereidt je voor op een enorme administratieve en bancaire zooi.

Dat was off topic, mensen neem een ISP onafhankelijk Email account en
uw problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Thumbs Up
 
Black Tiger
Gewoon even wachten en vaak gaat het een kwartier later alweer goed met hetzelfde wachtwoord, want dat is immers juist

Het probleem speelt inderdaad al een paar weken, merk het hier zelf ook met enige regelmaat.
Greetings, Black Tiger
 
mesa57
Ziggo is overgegaan op een nieuwe mailserver. Dovecot (opensource), en sindsdien zijn er volgens mij (als ik naar mijn logs kijk) wat capaciteitsproblemen.
 
Black Tiger
Dovecot is normaliter wel geschikt voor zeer grote hoeveelheden mailverkeer. Normaliter wordt Dovecot gebruikt in combinatie met Exim of Postfix als MTA.
En het kan zijn dat de instellingen voor de samenwerking tussen deze twee nog wat getuned moeten worden.
En waarschijnlijk ook instellingen van Dovecot. In elk geval heb je wel kans dat er dan binnenkort imap mogelijk is. Vermits ze dat niet uitzetten in Dovecot.

Als ze nu Dovecot hebben, wat hadden ze eerst dan eigenlijk? Maakt me nu wel nieuwsgierig.Smile
Greetings, Black Tiger
 
mesa57
Wat ze eerst hadden weet ik niet, maar die melde zich niet met :
"RECEIVED: +OK Dovecot ready."
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie