obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
tv pp werkt niet onder eigen account
ibewij
goedemiddag,
Sinds februari 2012 heb ik het alles in 1 pakket van ziggo.
heb sinds die tijd welgeteld 2 keer tv kunnen kijken op mn tablet. daarna kwam de melding dat tv kijken niet mogelijk was en dat er geen rechten konden worden ontleend. Omdat er sinds kort reclame wordt gemaakt voor de app, toch maar weer eens geprobeerd,
Helaas, tv kijken nog steeds niet mogelijk.
Na diverse telefoontjes naar de helpdesk, waarbij werd gezegd dat mijn tablet niet wordt ondersteund (?) door ziggo terwijl deze in de lijst voorkomt, het volgende.
naar de buren gegaan, ingelogd met hun account op mijn wifi en ja hoor, het werkt.
thuis, met mn eigen account, nog geen tv kijken mogelijk.
heb de app er al tig keer afgehaald en opnieuw geinstalleerd, mn accountnaam en wachtwoord gewijzigd in alleen letters; niets helpt.
wie kan mij helpen???
 
MisterSenseo
Heb je ook al bij de buren op hun WiFi met je eigen account geprobeerd ?
Als dat dan ook niet werkt zal Ziggo toch jouw account moeten resetten, aangezien het met hun account op jouw WiFi wel lukte, het lijkt dus of de apparatuur van Ziggo in orde is, alleen je account is iets mis mee.
Ik denk dat wij als forumleden hier weinig mee kunnen, dit lijkt mij een administratief iets.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ibewij
Goedemorgen,
Bedankt voor je snelle reactie.
Goed idee!! Dáár had ik nog niet aan gedacht!
Ga t straks even vragen ( t is nu nog iets te vroeg, haha.)
 
kobus1960
Rest alleen nog even de vraag, geen jailbreak op een IPad?
Dat werkt zeker niet, vandaar de vraag.
 
MisterSenseo
Het is voor mij gedaan, ik weet zelf niet hoe, mijn aaifoon is wel gejailbreakt en bij mij werkt het wel.
Maar volgens mij is dat niet aan de orde, op account van de buren werkt het wel.
Nu checken of eigen account op WiFi van de buren werkt.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
devengroen
Als het een I-device met JB betreft is er een oplossing:

Gewoon tsProtector P installeren (Cydia) en dan de Ziggo app aanvinken bij ‘Non-allowed App List’. Dan krijgt de app geen toegang meer tot je bestanden en kan het dus ook niet zien of je device gejailbreaked is.
 
MisterSenseo
Qua Ziggo weet ik wel iets maar me aaifoon is nog een mysterie voor me.
Na een beetje a-technisch speurwerk kwam ik erachter dat ik ook inderdaad die tsProtector P geïnstalleerd heb staan .......Wink
Daardoor werkt de Ziggo tv app prima op mijn Aaifoon.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Mmmm, ik krijg die tsProtector niet aan de gang met IOS 7.1.
 
MisterSenseo
Logisch, werkt alleen op JB van 7.0.4..... Pfft
Sinds vanavond heb ik 7.1 en dus geen ts protector meer.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ibewij
Mister Senseo en Kobus 1960 dank voor jullie berichten.
Gisteren pas bij de buren kunnen uitproberen op hun wifi en mijn eigen account; geen tv mogelijk.
Meteen gebeld naar ziggo en degene die ik toen aan de telefoon had wist gelukkig waar ie t over had.
Hij zou t doorgeven en t zou binnen 5 werkdagen worden opgelost. Zojuist de app maar weer eens geïnstalleerd en
JA HOOR. HIJ DOET T.
Met dank aan jullie voor t meedenken en dank aan Joel die de fout heeft geconstateerd.
Groeten
Ibewij
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv pp werkt niet onder eigen account', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe! Snelheid : 927 17-04-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie