obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Muziek afspelen via Humax iHDR-5200c lukt niet
MeiskeM
Eerste keer dat ik een vraag stel op een forum en dan ook nog een technische vraag..........benieuwd of we hier samen uit gaan komen.

Ik heb een interactieve HD recorder (Humax iHDR-5200c). Toen ik de oude computer nog had, kon ik de muziek van de afspeellijsten van de pc afspelen via de Humax. Ik heb nu een nieuwe laptop met windows 8.1 en dat werkt niet meer. Ik kom zover dat ik de bewuste afspeellijsten op mijn tv-scherm kan zien, maar als ik ze selecteer gaat ie automatisch terug naar de hoofdmap.

Wie kan me hierbij helpen?
Gewijzigd door MeiskeM op 04-04-2014 16:21
Je kunt met mij alle kanten op.........soms zelfs de goeie
 
kobus1960
Hier een uitstekend artikel van Microsoft.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wi...to-network
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Muziek afspelen via Humax iHDR-5200c lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie