obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een Ziggo Mobiel abonnement is Sim Only en kan je per maand opzeggen of wijzigen. Is je bundel toch te klein? Of juist veel te groot? Dan stap je gewoon kosteloos over naar een andere bundel. Per adres kan je tot wel vijf Ziggo Mobiel abonnementen afsluiten. Ziggo heeft een nummerblok van 100.000 mobiele telefoonnummers toegewezen gekregen van de OPTA. Toekomstige mobiele nummers van Ziggo zullen vooralsnog beginnen met de cijfers 06-865.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo start test vast bellen via smartphone of tablet
Zippo
Ziggo is vandaag gestart met het testen van 'vast' bellen via je smartphone of tablet. Met behulp van Ziggo Bapp - een iOS / Android App - heb je als het ware je vaste telefoon overal bij je, ook in het buitenland. Ziggo nodigt potentiële testers via e-mail uit om deel te nemen. Ziggo Bapp wordt in de loop van de dag geplaatst in de App Store en in de Play Store.

Bapp is een bellen-applicatie geïnstalleerd op een smartphone of tablet (iOS/Android) die gebruik maakt van de mobiele/draadloze internetverbinding (Wifi/3G/4G) voor bellen met de vaste telefoonlijn van Ziggo.

Doel van de test is het onderzoeken van het gebruiksgemak en de praktische bruikbaarheid van de App. Ook zal de testers worden gevraagd naar mogelijke verbeterpunten van de App. Aan de test - die twee maanden duurt- kunnen maximaal 3.000 Ziggo klanten deelnemen, deze worden via een persoonlijke e-mail uitgenodigd. Op basis van de resultaten besluit Ziggo vervolgens of de Ziggo Bapp - al dan niet in gewijzigde vorm - beschikbaar komt voor alle klanten met een vaste Ziggo telefoonlijn.

Voordelen van Ziggo Bapp

  • Altijd en overal bereikbaar via Wi-Fi en 3G / 4G op je vaste telefoonnummer met je smartphone of tablet, ook in het buitenland;
  • Ziggo Bapp schakelt automatisch tussen Wi-Fi en 3G / 4G;
  • Bellen tegen dezelfde voorspelbare tarieven als je vaste lijn. Is er geen gratis Wi-Fi beschikbaar, dan is 3G / 4G data nog altijd goedkoper dan belminuten vanuit het buitenland;
  • Naadloos gebruik van je smartphone telefoonboek;
  • Met de Ziggo Bapp kun je alle vaste en mobiele nummers bellen, met de meeste VOIP-apps is dat niet mogelijk;
  • Een tablet zonder SIM is ook als telefoon te gebruiken;
  • Het gebruik van Bapp is veel veiliger dan het gebruik van soortgelijke producten. Zo zijn de signalering en de gesprekken versleuteld en kan Bapp uitsluitend verbinding maken met Ziggo servers en niet met bijvoorbeeld een hotspot die zich voordoet als een Ziggo server.


Steeds meer gemak door mobiliteit
"Ziggo klanten willen onze diensten altijd en overal kunnen gebruiken. De basis om dat mogelijk te maken begon met onze introductie van de Ziggo WifiSpots. Inmiddels kunnen onze klanten hierdoor op ruim 1 miljoen plaatsen eenvoudig en zonder extra kosten gebruik maken van het internet.", zegt Pieter Vervoort, Directeur Consumenten Producten en Innovatie van Ziggo. Hij vervolgt: "Het ligt voor de hand dat onze klanten ook via hun vaste telefoonlijn overal bereikbaar willen zijn. Met het testen van Ziggo Bapp zetten wij hiermee een nieuwe stap. Met deze App ben je niet alleen altijd op je vaste nummer bereikbaar, maar kun je ook goedkoop bellen vanuit het buitenland en bellen met je tablet."

Bron Ziggo
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ideaal......... Pfft ........ dan heb je Ziggo mobiel en AiE en dan rinkelt de kassa bij Ziggo dubbel hahaha.
Via WiFi-Spots gaat het echt niet goed werken, volgens Ziggo kun je ongestoord internetten via Hotspots maar wonende in één van de dichtstbevolkte gedeelten van het land ben ik blij met mobiel internet want WiFi-Spots werkt vrijwel niet.......Pfft
Overigens heb ik geen Ziggo-Mobiel maar ben volledig tevreden met HollandsNieuwe.....feilloos op het Vodafone netwerk....Wink
Je belt al niet meer gratis met Ziggo klanten en dan wordt er een app verzonnen zodat het nog eens dubbel zo hard binnenstroomt.
Overigens, áls het goed werkt is het wel handig........ we gaan het meemaken.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Len
Nou het lijkt me een geweldige app voor op mijn tablet of iphone. Gaat de landlijn rinkelen en kan ik dan opnemen op mijn tablet of ingelogde Iphone. Lijkt me een geweldige mogelijkheid.
Waar kan ik me aanmelden?
 
Zippo
Nu nog onderling door verbinden en die vaste telefoons gaan de deur uit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Alleen op uitnodiging wordt er getest.........ik snap niet dat dan niet eerst de forumleden of desnoods de modjes hier de test mogen doen, nee ze pakken mensen die zeer waarschijnlijk een foute feedback geven.......we zijn goed bezig Ziggo..........NOT !
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
kobus1960
Tja. in de basis zijn consumenten forums niet positief. Helpless
 
Len
Jammer hoor, had daar graag aan mee gedaan. Is er niet nog een app-je over?
 
MisterSenseo
De app is gewoon te downloaden, alleen zonder inloggegevens doet ie niks ........ Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Len
jammerrrrrrrrrrr............
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo start test vast bellen via smartphone of tablet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie