obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Thuisnetwerk modus Hoe krijg ik dat... voorelkaar
gabriel1949
Verbinding test = 3 keer melding van gelukt

Maar ik zou ook wel eens willen dat Thuisnetwerk kan worden verbonden met modem via draadloos (Technicolor TC7210)

Ik krijg de vraag van netwerk wachtwoord ---- maar wat is dat
In de tekens die ik normaal moet invullen om in te loggen (onderkant modem vermeld) - die zitten niet allemaal op de afstandsbediening.

Dat wat moet ik hier invullen!

Trouwens is er niet een Nederlandse handleiding over dat stukje van mogelijkheden op de Horizon!
 
Black Tiger

Quote

Ik krijg de vraag van netwerk wachtwoord ---- maar wat is dat

Netwerk wachtwoord = wifi wachtwoord, wat op de onderkant van de modem staat inderdaad.

Als die niet op de afstandsbediening staan zou ik zien of ik de Horizonbox bekabeld kon aansluiten en dan het wifi wachtwoord configureren.

Wat je ook kunt doen (en ook verstandig is), is in de Technicolor het wifi wachtwoord veranderen.
Greetings, Black Tiger
 
gabriel1949
eerst even dank.
Als ik dat wachtwoord verander --- heeft dat verder geen invloed op de rest! (Ja, behalve dan het weer opnieuw inloggen met smartphone en Tablet en laptop natuurlijk)
 
Black Tiger
Graag gedaan uiteraard.

Als je het wifi wachtwoord verandert, zul je dat ook op andere wifi apparaten moeten wijzigen (smarthpone, tablet, laptop inderdaad).
Op de rest heeft dat geen invloed, het heeft alleen betrekking op het inloggen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thuisnetwerk modus Hoe krijg ik dat... voorelkaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo : 3 06-02-2018
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo : 5 04-10-2016
Cisco 3928 geen full Duplex modus Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 19 14-02-2015
klein thuisnetwerk maken met ip camera Eigen netwerk : 2 06-02-2015
Advertentie