obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ik krijg mail van andere ziggo klanten
John39
Goedemorgen,

Ik krijg al meer dan een jaar mail van ziggo die niet voor mij bedoeld is. In die mails staan adressen en factuurgegevens. Ik heb daar een jaar geleden al over gebeld en daarna ook nog een aantal keer maar alleen deze week al kreeg ik mail voor vijf verschillende mensen. Dit is vervelend voor zowel mij als die mensen die hun mails niet krijgen. Bovendien lijkt het me niet de bedoeling dat ik prive gegevens van anderen krijg.
 
Matty
Beste John,

Wij zijn niet verbonden met ziggo en kunnen hier eigenlijk totaal niets aan doen cq veranderen misschien contact opnemen met de mensen voor wie de mail bedoeld is en uiteraard weer met ziggo.

Wat je kunt bekijken is of het echt aan een ander email adres verzonden is dat de jouwe b.v. je mail is john@ziggo.nl en de mail is verstuurd aan : rambo@ziggo.nl

Succes
Matty
 
Ziggo Webcare
Dag John,

Het lijkt mij zeker niet de bedoeling dat jij e-mail bedoelt voor andere klanten ontvangt! Kun je de voorbeelden doorsturen via een privébericht? Vermeld daarbij ook even jouw postcode en huisnummer, dan zoeken we samen uit hoe dit kan en hoe we ervoor kunnen zorgen dat je geen mails meer ontvangt die niet voor jouw bestemd zijn!

Groeten, Leroy van Ziggo
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik krijg mail van andere ziggo klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst Ziggo Gebruikers Groep : 5 01-05-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Advertentie