obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
klein thuisnetwerk maken met ip camera
nickwilligen
Beste forums ik ben nieuw hier maar meteen al een lastige vraag...


Ik heb hier in huis

Cisco epc3928
Linksys Wrt 120n
ip camera
iphone
samsung tablet 3 10.1
2 laptop's
een mediacenter pc in de slaapkamer

Nu wil ik de router's met elkaar verbinden , en dat ik in de woonkamer zit via de ziggo modem de ip camera kan bedienen met zowel laptops tablet en iphone
Want de ipcamera zit aangesloten via een kabel op de WRT120n in de meterkast , ook gebruik ik splashtop op mijn tablet als ik in de slaapkamer zit kan ik via de wrt alle laptop en pc in de slaapkamer bedienen maar zodra ik in de woonkamer zit heb ik geen toegang tot de Slaapkamer pc deze zit aangesloten op de WRT120n.(dan heb je een betaald abonnement nodig om via het Internet toegang te krijgen)

Wie o wie kan mij helpen , guidion heeft me al 15 euro afhandig gemaakt met hun bel kosten Door in de wacht te moeten staan , gelukkig vergoed Door ziggo
 
Black Tiger
Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
Er zijn ook gratis alternatieven. Als je jouw pc wilt bedienen via internet, kun je ook eens kijken naar bijv. het gratis Teamviewer. Dat is extra gemakkelijk omdat je geen poorten daarvoor hoeft te forwarden.

Een andere mogelijkheid is UltraVNC dat is ook gratis en kun je ook de gehele pc mee overnemen. Daar zijn dacht ik wel poort forwards voor nodig maar weet ik niet zeker.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klein thuisnetwerk maken met ip camera', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
IP Camera Hardware instellingen : 73 20-10-2018
Ip adres. Camera’s Algemeen : 9 19-11-2017
Camera op internet WAN IP-forwarding? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 10 08-09-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Advertentie