obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Opname problemen met Horizonbox
Tommid91
Sinds enkele weken heb ik problemen met het opnemen op de Horizonbox. Opnames zijn te kort (al twee keer het einde van een spannende film gemist, ondanks vooraf aangeven 30 min extra tijd) of worden niet goed aangegeven in de lijst van 'mijn opnamen'. Zo staat de film Rear Window (Hitchcock, gisteren op NPO 2) in de lijst als 'NPO 2 HD'. Ik heb deze problemen nog nooit gehad. Wat kan er aan de hand zijn?
 
Matty
Hoi Tommi,

Dit probleem heb ik eerder ook gehad, kan eraan liggen dat hij de programma gids niet meer goed doorkrijgt een herstart van de horizon box doet dan soms wonderen als het probleem zelfs na herstarts blijft bestaan dan contact opnemen met de helpdesk want dan functioneert de box gewoon niet goed meer.


Groeten

Matty
 
Tommid91
Dank je Matty. Het zal dan de helpdesk worden want herstarten heb ik inderdaad al geprobeerd.
 
Matty
Dan word het inderdaad de helpdesk ik heb toen met problemen met mijn horizon ook een andere gekregen en probleem was meteen verholpen Smile

Ik had zelfs een opname die ik gewoon niet meer kon wissen al wilde ik het graag Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opname problemen met Horizonbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Opname stopt na uitzetten tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-01-2018
Horizonbox Update Firmware : 6 19-12-2017
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
Advertentie