Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Problemen POP accounts
|
|
renegerards |
Geplaatst op 27-08-2017 11:33
|
Activiteit » Meerssen » 6231BD » Ziggo Berichten: 2 Lid sinds: 27-08-2017 |
Hallo, Ik heb sinds een week of 2 problemen met mijn e-mail bij Ziggo. Ik werk via Outlook 365 en heb alleen maar POP accounts aangemaakt. Sinds de genoemde periode blijven e-mailtjes die ik binnenhaal in Outlook op de server staan. In de instelling van de pop-accounts heb ik geen vinkje staan bij "Er moet een kopie op de server blijven staan". Tevens ondervind ik problemen bij webmail van Ziggo. Als ik daar de mailtjes uit mijn postvak In verwijder, gaan ze niet naar mijn prullenbak, maar verdwijnen gewoon en ik krijg de melding dat de aanmeldgegevens naar de emailserver http://imap.ziggo.nl fout lijken te zijn. René Gerards Herkennen jullie dit probleem |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 27-08-2017 16:12
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Het probleem op zich ken ik niet. Aangezien er gezeurd wordt over aanmeldgegevens, lijkt het er op dat er ergens iets mis gaat met de synchronisatie tussen webmail en wachtwoord op de server en vermoedelijk ook pop3 en wachtwoord. Wat ik zou proberen is om in te loggen op Mijn Ziggo. Dan daar het email wachtwoord te wijzigen in iets anders. Probeer dan daarmee in te loggen op webmail en kijk of het dan wel werkt. Zoja, dan ook dat wachtwoord wijzigen in je Outlook 365 dan is de kans groot dat het goed blijft gaan. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 28-08-2017 09:22
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Het probleem is bij ons bekend en we hebben het in onderzoek. Excuses voor het ongemak!
Ziggo Webcare
|
|
|
renegerards |
Geplaatst op 28-08-2017 10:50
|
Activiteit » Meerssen » 6231BD » Ziggo Berichten: 2 Lid sinds: 27-08-2017 |
@Ziggo Webcare. Dank voor jullie reactie. Ben benieuw wat er uit komt. |
|
|
nl3prc |
Geplaatst op 28-08-2017 18:44
|
Activiteit » Den Helder » 1781 » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » sitecom » TV Extra » Humax iHDR-5300c Berichten: 29 Lid sinds: 03-09-2013 |
Het werkt weer
Zowel waarom dan niet
|
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 28-08-2017 19:11
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ja ik merkte het ook, kreeg opeens mails dubbel binnen, zelfs vanaf 10 augustus, de meesten had ik al eens binnen gehad.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen POP accounts', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Problemen met Port Forwarding. | Algemene computer en software vragen. | : 11 | 26-06-2017 |
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows | Algemene computer en software vragen. | : 5 | 07-01-2017 |
Problemen open NAT krijgen voor 2 pc's voor BO3 | Algemeen | : 12 | 10-01-2016 |
Ziggo geeft IPv6 adressen uit, daardoor problemen met VPN. | Instellingen software | : 1 | 09-12-2015 |
Opname problemen met Horizonbox | Frequently Asked Questions | : 4 | 29-11-2015 |
Advertentie