Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
snelheid monteur?
|
|
bedroomboy |
Geplaatst op 25-11-2016 21:20
|
Activiteit » Deventer » 7417TJ » Alles-in-1 Plus » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 3 Lid sinds: 25-11-2016 |
Vanavond(vrijdag) gebeld met ziggo omdat mijn modem steeds uitviel , nadat de telefonist alles had gecontroleerd en gekeken had of hij het kon verhelpen kwam hij tot de conclusie dat er toch een monteur bij moet komen. Mijn mond viel open dat hij zegt dat dat pas op zijn vroegst woensdag wordt!? Is dit normaal? Heb op op via twitter webcare deze vraag gesteld maar daar krijg ik gewoon geen antwoord Is bijna 5 dagen geen internet! |
|
|
Matty |
Geplaatst op 26-11-2016 00:33
|
Beheerder Expert » Helmond » Horizon » TV Standaard Berichten: 304 Lid sinds: 30-07-2015 |
hoi bedroomboy, Ik kan mij je frustratie voorstellen echter bekijk het vanuit een bedrijf je hebt iets wat niet goed werkt en binnen 3 werkdagen komt iemand het oplossen dan is het weer snel. succes met de tussenliggende dagen. Matty |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 26-11-2016 12:58
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Je kunt uiteraard na de reparatie altijd nog even Ziggo bellen en vragen voor een compensatie. Goede kans dat ze iets voor je kunnen doen als je 5 dagen zonder internet zit.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 28-11-2016 10:04
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Valt nog mee, ik zit al vanaf 4-11-2016 zonder internet en telefoon |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 28-11-2016 11:11
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Iedereen die langer zonder internet zit kan vragen voor compensatie.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
bedroomboy |
Geplaatst op 28-11-2016 12:17
|
Activiteit » Deventer » 7417TJ » Alles-in-1 Plus » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 3 Lid sinds: 25-11-2016 |
Bedankt voor jullie berichten.het gaat me echt niet om die paar euro die ik als compensatie kan krijgen Hey gaat me om de duur... en als je vind t fat het snel gaat , heb hier ook met webcare van ziggo over gehad en zelfs die zeggen dat ze al voor de zoveelste keer deze klacht hebben neergelegd(bij hun collega s) En gaan dus veel klachten hierover |
|
|
bedroomboy |
Geplaatst op 28-11-2016 12:20
|
Activiteit » Deventer » 7417TJ » Alles-in-1 Plus » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 3 Lid sinds: 25-11-2016 |
Quote Zolang? Door een storing? |
|
|
Hefaistos |
Geplaatst op 29-11-2016 09:20
|
Activiteit » In de Cloud » Wolk 13 » Alles-in-1 Basis » Technicolor TC7210 » TV Standaard Berichten: 16 Lid sinds: 24-08-2011 |
Nee, alleen door het vervangen van een modem/router |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid monteur?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk | Ziggo nieuws | : 1 | 16-10-2019 |
internet snelheid | Snelheid | : 7 | 18-12-2017 |
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht | Klacht over Ziggo | : 12 | 16-12-2017 |
snelheid | Snelheid | : 2 | 07-10-2017 |
snelheid | Snelheid | : 13 | 02-01-2017 |
Advertentie