obey-robots.txt
23 Oktober 2017, 11:46
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [13 stemmen]
34% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [25 stemmen]
66% [25 stemmen]

Stemmen: 38
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken

snelheid monteur?

bedroomboy
Vanavond(vrijdag) gebeld met ziggo omdat mijn modem steeds uitviel , nadat de telefonist alles had gecontroleerd en gekeken had of hij het kon verhelpen kwam hij tot de conclusie dat er toch een monteur bij moet komen.
Mijn mond viel open dat hij zegt dat dat pas op zijn vroegst woensdag wordt!?
Is dit normaal?
Heb op op via twitter webcare deze vraag gesteld maar daar krijg ik gewoon geen antwoord
Is bijna 5 dagen geen internet!
 
Matty
hoi bedroomboy,

Ik kan mij je frustratie voorstellen echter bekijk het vanuit een bedrijf je hebt iets wat niet goed werkt en binnen 3 werkdagen komt iemand het oplossen dan is het weer snel.

succes met de tussenliggende dagen.

Matty
 
Black Tiger
Je kunt uiteraard na de reparatie altijd nog even Ziggo bellen en vragen voor een compensatie. Goede kans dat ze iets voor je kunnen doen als je 5 dagen zonder internet zit.
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Valt nog mee, ik zit al vanaf 4-11-2016 zonder internet en telefoon
 
Black Tiger
Iedereen die langer zonder internet zit kan vragen voor compensatie.Wink
Greetings, Black Tiger
 
bedroomboy
Bedankt voor jullie berichten.het gaat me echt niet om die paar euro die ik als compensatie kan krijgen
Hey gaat me om de duur... en als je vind t fat het snel gaat , heb hier ook met webcare van ziggo over gehad en zelfs die zeggen dat ze al voor de zoveelste keer deze klacht hebben neergelegd(bij hun collega s)
En gaan dus veel klachten hierover
 
bedroomboy

Hefaistos schreef:

Valt nog mee, ik zit al vanaf 4-11-2016 zonder internet en telefoon


Zolang? Door een storing?
 
Hefaistos
Nee, alleen door het vervangen van een modem/router
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid monteur?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
snelheid Snelheid 2 07-10-2017 18:36
snelheid Snelheid 13 02-01-2017 14:44
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde Ziggo nieuws 6 06-05-2016 22:21
Ziggo verhoogt snelheid 120Mbit/s-abonnementen naar 150Mbit/s Snelheid 10 14-03-2016 14:32
wachttijd monteur 6 DAGEN om een modem om te ruilen Klacht over Ziggo 2 18-02-2016 14:33
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin2300:13:19
| Desmark01:08:01
| boodje01:13:45
| Ziggo Webcare01:55:25
| Zippo02:10:58
| barnhoorn04:04:48
| Gilex04:38:04
| Matty06:51:13
| Black Tiger09:03:16
| MisterSenseo10:51:04
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???