Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
foutcode 8075 replay tv
|
|
joesie |
Geplaatst op 02-02-2017 18:18
|
Activiteit » munstergeleen » 6151gx » Horizon Berichten: 2 Lid sinds: 02-02-2017 |
Sinds aanschaf van de Horizonbox medio december 2016 heeft replay TV en Ondemand nog niet een keer gewerkt. Reeds 8 keer contact gehad met de klantenservice ! Hier krijg ik steeds andere verhalen te horen. Van een storing in replay/Ondemand tot een adminstratief probleem. Niet erg geloofwaardig allemaal. Bij kiezen van replay krijg ik in het menu niet de mogelijkheid om "afspelen vanaf begin" te kiezen. Alleen de mogelijkheid "bestellen". Dus eigenlijk het Ondemand menu. Kies ik dan toch "bestellen" dan krijg ik de foutcode 8075. "niet het juiste abonnement". Idem bij Ondemand zelf. Het laatste advies vandaag was om af te wachten tot het (ooit ?) functioneert. Alsof het hier een natuurverschijnsel betreft waar niemand invloed op heeft. Kom op, dit is software die door mensen bedacht is en dus ook door mensen beïnvloedt kan worden! Los dit toch een keer op voor al die geirriteerde klanten met hetzelfde probleem. Joes |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 02-02-2017 21:35
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ik heb even Ziggo Webcare op je probleem attent gemaakt. Het blijkt vaker voor te komen met de Horizon boxen. Het gebeurt vaker dat medewerkers dit opgelost krijgen door de rechten opnieuw naar de box te verzenden of op andere wijze. Afwachten tot het ooit functioneert is natuurlijk een belachelijk advies, je betaald er immers ook deels voor middels je abonnementsgeld. Webcare kan dit vrijwel zeker voor je oplossen. Greetings, Black Tiger
|
|
|
joesie |
Geplaatst op 03-02-2017 20:37
|
Activiteit » munstergeleen » 6151gx » Horizon Berichten: 2 Lid sinds: 02-02-2017 |
Ik blijf natuurlijk een beetje sceptisch, maar in ieder geval bedankt voor je reactie. Ik ben in ieder geval benieuwd..... Joesie |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 03-02-2017 21:00
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Webcare kan echt meer omdat zij van Ziggo zelf zijn, hetgeen voor veel helpdesk medewerkers niet het geval is, dat zijn vaak krachten van een ingehuurd bedrijf zoals bijv. 24help. Het kan een paar dagen duren, mochten ze hier niet reageren zou ik willen adviseren ze te proberen te bereiken via Twitter en/of Facebook! Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutcode 8075 replay tv', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Foutcode 4002 | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11-05-2017 |
Storingen bij Replay tv | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 5 | 01-01-2017 |
HB (model 7401) geeft foutcode 8015 | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 8 | 09-08-2016 |
Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go | Ziggo nieuws | : 6 | 03-04-2016 |
Replay TV | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 6 | 27-08-2015 |
Advertentie