Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
Replay TV
|
|
devengroen |
Geplaatst op 21-08-2015 14:25
|
Activiteit » TV Plus » Samsung SMT-C7140 Berichten: 29 Lid sinds: 17-11-2010 |
Op dit moment regelmatig de reclame van Ziggo mbt Replay TV. Klinkt inderdaad leuk maar om er als bestaande klant gebruik van te kunnen maken kan je eigenlijk maar twee dingen doen: - "Opnieuw" je abbo aanpassen - Kijken via de App Als je als bestaande gebruiker een andere decoder hebt (Humax, Samsung etc) kan je inderdaad ook terug kijken maar dan worden er wel kosten in rekening gebracht bij de uitzendingen van de niet publieke omroepen. Weet iemand of er een aanbieding is voor huidige klanten om toch over te stappen op Replay TV zonder de extra "activerings-kosten" e.d. (dus huidig contract laten lopen) ? En is de horizon-box die je krijgt ook na twee jaar je eigendom of huur je deze? Alvast bedankt |
|
|
Matty |
Geplaatst op 21-08-2015 15:32
|
Beheerder Expert » Helmond » Horizon » TV Standaard Berichten: 304 Lid sinds: 30-07-2015 |
Beste Devengroen, Ik zou zeggen bel even met de klantenservice daar kunnen ze je dat precies vertellen .. Ben wel benieuwd naar hun reactie. Matty |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 21-08-2015 15:44
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote Matty schreef: Beste Devengroen, Ik zou zeggen bel even met de klantenservice daar kunnen ze je dat precies vertellen .. Ben wel benieuwd naar hun reactie. Matty Ja daar ben ik ook reuze benieuwd naar........ Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 22-08-2015 23:38
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ik kan je in elk geval met zekerheid zeggen dat je de Horizonbox huurt. Deze wordt niet na 2 jaar je eigendom, blijft eigendom van Ziggo zolang je abonnee bent en dient teruggestuurd te worden in een speciale retourbox die je krijgt al je abonnement stopt. Dan heb ik toevallig met een Ziggo medewerker gesproken over vervanging van mijn Cisco. De enige optie om een Horizonbox te krijgen was door over te stappen op een "nieuw" replay abonnement. Dan heb je wel korting een aantal maanden en je krijgt de Horizonbox, maar na die goedkope maanden is je maandabonnement dus wel iets van 4 euro p/m duurder (59,95 p/m in plaats van 55,95) in geval van het pakket Compleet (120mbit internet). Er is een aanbieding en tijdens deze aanbieding betaal je ook geen activeringskosten a 29,95. Vrijwel dezelfde situatie (Horizonbox nodig). Aangezien Replay TV onderdeel is van het Horizon TV pakket ben ik bang dat je er niet onderuit komt om je abo toch te wijzigen. Maar ik ben toch benieuwd wat de klantenservice over vraag 2 gaat zeggen. Je weet maar nooit of ze toch weer ergens een gaatje hebben of aparte aanbieding. Greetings, Black Tiger
|
|
|
hoi_roy |
Geplaatst op 27-08-2015 08:23
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09-01-2011 |
Ik ben er ook benieuwd naar. Zou je willen laten weten wat er uit je contact met ziggo is gekomen? Ik heb nu thuis 3 ontvangers staan en lijkt mijn niet de bedoeling deze de deur uit te moeten doen. Laat ze anders een firmware update doen als dat nodig is om eea werkend te krijgen. Het zou toch een slechte zaak zijn als je als oud ziggo klant verplicht word een nieuw abonnement te nemen en horizon box te huren. Lijkt me. |
|
|
devengroen |
Geplaatst op 27-08-2015 09:40
|
Activiteit » TV Plus » Samsung SMT-C7140 Berichten: 29 Lid sinds: 17-11-2010 |
Goedemorgen, Inmiddels heb ik contact gehad met Ziggo en het antwoord was kort en bondig. "Om gebruik te maken van deze optie zal u het abonnement moet laten aanpassen." Ga vanavond nog eens een poging wagen misschien dat ik dan een wat behulpzamer persoon aan de lijn krijg. Die naar het verhaal luistert en het ook snapt. Update volgt..... If you can't fix it with a hammer, you've got an electrical problem |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Replay TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
foutcode 8075 replay tv | Storing | : 4 | 03-02-2017 |
Storingen bij Replay tv | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 5 | 01-01-2017 |
Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go | Ziggo nieuws | : 6 | 03-04-2016 |
Ook Replay TV op de Horizon Go app van Ziggo | Ziggo nieuws | : 1 | 12-08-2015 |
Advertentie