obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding
wwdv
Stadskanaal (Gron.)
 
wwdv
Vanmorgen weer mis, om 9.35 werd de audio stream naar Kerkomroep.nl onderbroken.
De beelduitzending naar onze andere provider had geen problemen.
 
Black Tiger
Nu ben ik nieuwsgierig of dat bij Barnhoorn die dit onderwerp startte ook weer een probleem gaf.
Zo nee, dan kun je het beste even een apart onderwerp starten.
Greetings, Black Tiger
 
wwdv
Wij zenden ook uit via Ziggo, ik weet niet of dat bij Barnhoorn ook het geval is.
 
barnhoorn
Wij hebben vanmorgen geen problemen gehad!

Maar wij zender uit via KPN, de vorige keer waren het de ontvangers met Ziggo die problemen hadden. Ik heb nog geen problemen van luisteraars gehoord.

Je schrijft: De beelduitzending naar onze andere provider had geen problemen.

Kan je uitleggen hoe dat gaat? Werken jullie met 2 providers om uit te zenden?
 
wwdv
Via kerkomroep zenden we alleen geluid uit.
Beeld zenden we uit via www.mijnkerk.tv omdat het een gratis service is.
En het geluid is stereo, dat ondersteund Kerkomroep.nl helaas nog steeds niet.
Gewijzigd door wwdv op 19-11-2017 17:01
 
Black Tiger
Ik denk dat wwdv dan het beste even een apart onderwerp kan aanmaken aangezien dit dan ook door een andere probleem veroorzaakt kan worden namelijk een upstream probleem.
Dan kan ik in dat nieuwe onderwerp ook apart even Webcare er naar verwijzen, dat is namelijk maar 1x per onderwerp mogelijk.
Greetings, Black Tiger
 
wwdv
Oké. ik heb een nieuwe topic gestart: https://ziggo.gebruikers.eu/forum/vie...ad_id=5232
 
barnhoorn
Interessant : Mijnkerk.tv

Vanuit welke plaats zenden jullie uit, wil wel eens meekjken met de opnamen via mijnkerk!

Via kerkomroep levert sikn (tegen betaling) een zender. Hoe doen jullie dat bij Mijnkerk.tv?
 
barnhoorn
Ik zie het al Stadskanaal!

Als ik via kerkomroep terugluister dan tref ik wel de hele uitzending van vanmorgen in het archief aan!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie