obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
ConnectBox
Bokskabouter
Beste Gebruikers,

Heb sinds gisteren de connectbox in gebruik en na wat gegoochel werkende gekregen icm ExpressVPN. Nu hoef en wil ik geen wifi en zag ik dat ik in de connectbox settings de routerfunctie de nek om kon draaien wat zou resulteren in een beperkt aantal apparaten wat je kon aansluiten, via kabel, eentje namelijk en das precies genoeg.

Echter nadat ik deze instelling had veranderd werd het onmogelijk om nog in te loggen op de 192.168.178.1 interface. Ik veronderstelde dat dit met de bridge modus te maken had daar ik voorheen ook wel eens problemen had met inloggen via 192.168.0.1 (ubee 3226 die altijd in routermodus stond maar toch een keertje in bridgemodus is gezet). Als ik het goed begrijp verandert in bridgemodus het inlogadres van 192.168.0.1 naar 192.168.100.1.

Dus ik denk dat ik door het aanpassen van de connectbox instelling (het veranderen van de routerfunctionaliteit) niet het standaard adres 192.168.178.1 moet hebben maar heb nu alle drie zojuist genoemde geprobeerd en geen van allen geeft me toegang tot de instellingen.

ERR_CONN_TIMEDOUT en dan de standaard tips om proxy en firewall te checken. Nu heb ik op dit moment VPN werkende en ben bang dat als ik de connectbox ga resetten ik die weer kwijt ben. Zie ik iets over het hoofd?

Alvast bedankt,

Paulus
 
Bokskabouter
Nee dat wist ik niet maari k gebruik enkel Lan 1
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ConnectBox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Connectbox port forwarden naar Fritzbox Hardware instellingen : 55 29-03-2023
Ziggo Connectbox herstart zichzelf Ziggo Gebruikers Groep : 8 08-03-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Geen admin inlog connectbox Hardware instellingen : 3 11-11-2017
Meridian 218 achter Connectbox Eigen netwerk : 1 25-10-2017
Advertentie