Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
SMT-G7400 melding 4017
|
|
simon77 |
Geplaatst op 08-01-2018 23:57
|
Activiteit » Buchten » 6122BW » Alles-in-1 Extra » Technicolor TC7210 » TP-LINK AC5400 » TV Extra » Samsung SMT-H3102 Berichten: 18 Lid sinds: 09-02-2011 |
Na update krijg ik geen melding meer dat er een opname loopt en de oude opname niet verwijderen mag worden SMT-G7400 Het komt niet vaak voor dat je opneemt en een gekeken opname wilt verwijderen. Vroeger in het tijdperk ziggo zonder ups kreeg ik de melding dat er een opname liep en de oude niet mocht verwijderen. Nu na al die updates is dit verdwenen. De horizon XL veegt het nu gewoon uit, lopende opname worden gestopt en ben je deze opname na een tijdje aan het bekijken krijg je foutmelding 4017 na een tijdje als je de film bekijkt. Kan dit weer terug gezet worden in een nieuwe update? Meerdere malen kontakt gehad Ziggo maar zonder oplossing. ( nieuwe coax kabel, aansluitingen vervangen, 2x firmware reload ) Gr. Simon. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 09-01-2018 07:18
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ik heb ZiggoWebcare attent gemaakt op dit onderwerp.
|
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 09-01-2018 15:01
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Hi Simon, laten we hier samen eens naar kijken. Om verwarring te voorkomen. Je bent een opname aan het maken. Terwijl deze opname loopt wil je een oude opname wissen wat zorgt voor foutmelding 4017. Klopt? Groet, Pim van Ziggo Ziggo Webcare
|
|
|
simon77 |
Geplaatst op 09-01-2018 23:11
|
Activiteit » Buchten » 6122BW » Alles-in-1 Extra » Technicolor TC7210 » TP-LINK AC5400 » TV Extra » Samsung SMT-H3102 Berichten: 18 Lid sinds: 09-02-2011 |
Hallo Pim, Ja, dit klopt. Alleen weet ik niet wanneer de datum van de update heeft plaatsgevonden. Ik vermoed toen we overgingen van netwerk 1111 freq 356000 naar 5555 474000. Gr. Simon. |
|
|
simon77 |
Geplaatst op 09-01-2018 23:23
|
Activiteit » Buchten » 6122BW » Alles-in-1 Extra » Technicolor TC7210 » TP-LINK AC5400 » TV Extra » Samsung SMT-H3102 Berichten: 18 Lid sinds: 09-02-2011 |
Hallo Pim, Extra aanvulling. Niet bij het uitvegen kreeg ik deze melding. Bij het kijken van deze opname na ca 10 min kreeg ik deze melding 4017 En Duitse zenders worden niet opgenomen in replay. Gr. Simon |
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 12-01-2018 10:07
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Hoi Simon, Wat betreft Replay TV, klopt het dat die zenders er niet in zitten. In het zenderoverzicht kunt je zien welke zenders wel en welke niet aangeboden worden via Replay TV: televisie/zenderoverzicht/ De 4017 melding is dat bij alle opnames die je terugkijkt of gaat dit om specifiek één gemaakte opname? Groet, Mirsad van Ziggo Ziggo Webcare
|
|
|
simon77 |
Geplaatst op 13-01-2018 02:15
|
Activiteit » Buchten » 6122BW » Alles-in-1 Extra » Technicolor TC7210 » TP-LINK AC5400 » TV Extra » Samsung SMT-H3102 Berichten: 18 Lid sinds: 09-02-2011 |
Hoi Mirsad. Het gebeurt alleen als ik tijdens de opname een andere opname uitveeg. Op dit moment wordt de opname onderbroken, kijk je dit dan komt na ca 10 min de melding 4017. Voorheen kreeg ik de melding dat op dit moment geen opname mag uitvegen totdat de opname voorbij is. Gr. Simon. |
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 13-01-2018 14:34
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Helder. Ik ga het voor je doorzetten. Helaas heb ik op dit moment geen oplossing voor je. Groet, Pim van Ziggo Ziggo Webcare
|
|
|
simon77 |
Geplaatst op 16-02-2018 20:27
|
Activiteit » Buchten » 6122BW » Alles-in-1 Extra » Technicolor TC7210 » TP-LINK AC5400 » TV Extra » Samsung SMT-H3102 Berichten: 18 Lid sinds: 09-02-2011 |
Ziggo Webcare Official. Het probleem is opgelost software horizon. Opname gaat voor op delete. Waardoor ik weer de hele opname kan zien en niet melding 4017 na ca 10 min. Veel dank Simon77 |
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 19-02-2018 14:10
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Fijn te vernemen dat het is opgelost, Simon! Ik wens je nog veel opneem en kijkplezier Groet, Leroy van Ziggo Ziggo Webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMT-G7400 melding 4017', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Melding harde schijf | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 5 | 01-01-2017 |
Cisco ITV E52 melding | Klacht over Ziggo | : 2 | 20-09-2016 |
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 8 | 28-03-2015 |
Ziggo TV app: Live TV is momenteel niet beschikbaar melding | Klacht over Ziggo | : 2 | 02-01-2014 |
melding geen signaal | Algemeen | : 4 | 23-02-2013 |
Advertentie