Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
Melding harde schijf
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 01-01-2017 17:07
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Quote Wilmakoet schreef: Ik heb de melding in beeld staan dat er een probleem met mijn harde schijf is, waar ligt dat aan de harde schijf van welk apparaat? een humax? of een Horizonbox? graag wat meer informatie. groet, jAn Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Wilmakoet |
Geplaatst op 01-01-2017 17:12
|
Activiteit » Leiden » 2331ld Berichten: 2 Lid sinds: 01-01-2017 |
Cisco |
|
|
kezeltje |
Geplaatst op 01-01-2017 17:18
|
Activiteit Berichten: 186 Lid sinds: 01-08-2009 |
Quote welke acties heb je zelf tot nu toe uitgeprobeerd om het probleem op te lossen? heb je het apparaat al eens meer dan 2 minuten uit gezet en weer opgestart? heb je de fabrieksinstellingen al eens teruggezet? is er iets bijzonder gebeurt, vlak voordat het probleem zich aandiende? heb je de leverancier van de Cisco al eens gebeld? we horen het graag. jAn Make a daily backup of your obsolete files.
|
|
|
Wilmakoet |
Geplaatst op 01-01-2017 19:43
|
Activiteit » Leiden » 2331ld Berichten: 2 Lid sinds: 01-01-2017 |
We hebben alles al gedaan maar de decoder zegt dat hij aan het initialiseren is maar dat duurt al de hele middag ik krijg ziggo niet te pakken de lijn is dood |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 01-01-2017 21:51
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik wil niet al te lullig doen maar heb je de datum van vandaag gezien ? Gun het personeel van Ziggo ook een Nieuwjaarsdag-viering.......... Probeer het morgen nog eens, verwacht dan extra drukte aangezien iedereen morgen belt die vandaag geen contact kreeg.......... Wacht anders een paar dagen...... Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Melding harde schijf', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
SMT-G7400 melding 4017 | Storing | : 10 | 19-02-2018 |
Cisco ITV E52 melding | Klacht over Ziggo | : 2 | 20-09-2016 |
Horizon gebruiken als harde schijf voor films | Algemeen | : 2 | 31-07-2016 |
Vraag over Externe harde schijf | Hardware instellingen | : 7 | 07-04-2016 |
Melding E48-32 met nieuwe interactieve hd recorder | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 8 | 28-03-2015 |
Advertentie